2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
افشای‌رازهولناک قتل دختر19 ساله

افشای‌رازهولناک قتل دختر19 ساله

راز قتل دختری 19 ساله که به دست برادرش کشته شده است توسط خواهر او برملا شد.

دوات آنلاین-راز قتل دختری 19 ساله که به دست برادرش کشته شده است توسط خواهر او برملا شد.

 

عبدالمجید کرمی، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی جهت صدور جواز دفن برای دختر 19 ساله خود، با توجه به شواهد پرونده و تناقضات موجود در اظهارات نامبرده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرائم جنائی قرار گرفت.

 

وی افزود: به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، کلیه اعضای خانواده مقتول به پلیس آگاهی احضار و به صورت مجزا مورد بازجویی و مصاحبه تخصصی قرار گرفتند.

 

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان ابراز داشت : کلیه افراد یاد شده در تحقیقات مقدماتی و در اظهاراتی کاملاً مشابه موضوع را اتفاقی و بر اساس حادثه عنوان کردند.

 

کرمی خاطر نشان کرد: در ادامه بازجویی‌ها، یکی از خواهران متوفی ضمن بیان حقیقت، ماجرا را این‌ گونه بیان کرد که مرحومه به علت درگیری فیزیکی با برادرش و با اصابت ضربه چوب از ناحیه سر مضروب شده است.

 

وی ادامه داد: اظهارات خواهر متوفی از یک‌سو و وصول نظریه پزشکی قانونی در خصوص صدمات و جراحات وارده به قسمت‌های مختلف بدن وی از سوی دیگر، ظن کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پیرامون وقوع جنایت را به یقین بدل کرد و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 

کرمی افزود: متهم یاد شده در تحقیقات ابتدایی منکر بزه انتسابی بود ولی در مواجه با دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به قتل خواهر خود اعتراف کرد.

 

وی در پایان با بیان اینکه کلیه اعترافات متهم در خصوص ضربات وارده به مقتوله با نظریه پزشکی قانونی منطبق بود، خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.