2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل و عکس‌های شیدا یوسفی بازیگر نقش مرجان در سریال نون . خ

بیوگرافی کامل و عکس‌های شیدا یوسفی بازیگر نقش مرجان در سریال نون . خ

شیدا یوسفی علاوه بر هنر به ورزش به ویژه فوتبال علاقه خاصی دارد و یک پرسپولیسی دو آتشه است.

دوات آنلاین-سریال نون.خ که در روزهای عید نوروز پخش می‌شود از همان ابتدا مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. یکی از شخصیت‌های جالب سریال نون.خ نقش مرجان دختر نورالدین خانزاده است که این نقش را شیدا یوسفی بازی کرده است.

 

با بیوگرافی شیدا یوسفی آشنا شوید.

شیدا یوسفی دهه شصتی است. او روز 20 آذر سال 65 در تهران به دنیا آمده است. شیدا بچه آخر خانواده است و دو خواهر بزرگ‌تر از خودش دارد.

 

بازیگر نقش مرجان در سریال نون.خ از بچگی به شدت به پدرش وابسته بود طوری که هنوز هم می‌گوید پدرش تنها مرد زندگی او است. این بازیگر هنوز مجرد است.

شیدا که از نوجوانی به هنر به ویژه سینما علاقه‌مند شد وقتی دیپلمش را گرفت مصمم شد در دانشگاه در رشته هنر درس بخواند. به همین دلیل وارد دانشگاه سوره شد و توانست مدرک کارشناسی کارگردانی بگیرد.

شیدا یوسفی خیلی زود فعالیتش را در سینما شروع کرد البته قبل از آن که جلوی دوربین برود پشت دوربین حاضر شد و به‌عنوان دستیارکارگردان و منشی صحنه کار می‌کرد.

اولین تجربه حرفه‌ای شیدا یوسفی به وقتی برمیگردد که او هنوز دانشجو بود و 20 سال بیشتر نداشت. او در سال 85 در فیلم یک قدم تا خدا که علی عطشان کارگردانی کرده است، دستیار کارگردان بود.

شیدا یوسفی در سال 1388 در فیلم پوست موز باز هم به کارگردانی علی عطشانی تجربه کوتاهی در عرصه بازیگری را کسب کرد و البته در این فیلم نیز دستیار کارگردان بود.

بازیگر نقش مرجان سریال نون.خ در سال 89 به‌عنوان برنامه‌ریز در فیلم روی یک خط حاضر شد و بعد از آن در فیلم چگونه میلیاردر شدم منشی صحنه شد.

شیدا یوسفی علاوه بر هنر به ورزش به ویژه فوتبال علاقه خاصی دارد و یک پرسپولیسی دو آتشه است.

 

او قبل از سریال نون.خ در دو سریال دیگر نیز حضور داشته. یکی سریال ممنوعه که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و  دیگری سریال بچه مهندس که تاکنون دو فصل از آن از شبکه دو پخش شده است.

شیدا یوسفی همچنین به تاتر نیز علاقه‌ای ویژه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.