2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پول ساخت برنامه «۹۰» و «خندوانه» را چه کسی می‌دهد؟

پول ساخت برنامه «۹۰» و «خندوانه» را چه کسی می‌دهد؟

نظر وزیر ارتباطات درباره قرارداد شرکت توسکا با صداوسیما با پاسخی روبه‌رو شده است که در آن شرکت «توسکا» مدعی است هزینه کامل ساخت ۷۹ برنامه تلویزیونی را می‌پردازد، هر چند هنوز پاسخ شفافی درباره جزئیات قراردادش با صداوسیما نداده است.

دوات آنلاین-نظر وزیر ارتباطات درباره قرارداد شرکت توسکا با صداوسیما با پاسخی روبه‌رو شده است که در آن شرکت «توسکا» مدعی است هزینه کامل ساخت ۷۹ برنامه تلویزیونی را می‌پردازد، هر چند هنوز پاسخ شفافی درباره جزئیات قراردادش با صداوسیما نداده است.

 

موضوع مطالبه شفاف‌سازی قرارداد شرکت توسکا با تلویزیون در چند وقت اخیر، این شرکت را به صادر کردن بیانیه‌هایی سوق داده است که آخرین آن به نظر می‌رسد پاسخی به این توئیت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات باشد که نوشت:‌ «از ابتدای دولت دوازدهم به دو نماینده دولت از پنج عضو در هیئت مدیره همراه اول اعلام کرده‌ایم که قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما با مدل فعلی برای کسب و کارهای نوپا مضر و به لحاظ اقتصادی تماما به ضرر همراه اول است و خاتمه یابد. درباره حق‌الناس کوتاه نمی‌آیم.» در بخشی از توضیحات روابط عمومی شرکت توسکا آمده است: هیئت مدیره شرکت توسکا در دو ماه اخیر و با هدف اطلاع از نظرات وزیر محترم ، طی دو جلسه، گزارش تمامی فعالیت‌های خود را به وزیر محترم ارتباطات ارائه کرده و ضمن اخذ تاکیدات ایشان در قبال برنامه‌ها و سیاست‌های آتی خود، در حال ارتقای مدل کسب و کار و تحقق برخی اولویت‌هاست.

 

سند مرکز نوآوری و شتاب‌دهی رسانه‌ای کسب و کارهای دیجیتال توسکا آذر امسال به امضای نمایندگان هفت دستگاه مختلف رسیده که یکی از آن ها معاون آقای جهرمی و رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات آن وزارتخانه بوده اند.

 

شرکت توسکا هم اکنون به واقع به عنوان کارگزار صدا و سیما در حوزه تبلیغات ارزش افزوده و دقیقا براساس ضوابط و تعرفه‌های آن سازمان عمل می‌کند که جزئیات و دستورالعمل‌های آن در اختیار تمامی فعالان حوزه کسب و کار قرار گرفته است.

 

در شرایطی که مردم عزیز نیازمند توجه بیشتر هستند، شرکت توسکا با همکاری سازمان صداوسیما و با تلاش متعهدانه هنرمندان عزیز، تمامی هزینه‌های تولید برنامه‌های پربیننده‌ای چون «خندوانه‌»، «برنده باش»، «کودک شو»، «فرمول یک»، «نود»، «حالا خورشید»، «به خانه برمی‌گردیم»، «عصر جدید»، «تب تاب»، «جام جهانی»، «ماه عسل»، «ستاره‌ساز»، فوتبال‌های داخلی و خارجی و... در مجموع ۷۹ برنامه تلویزیونی را می‌پردازد تا ضمن پاسخ گویی به نیاز مخاطبان برای دسترسی به محتوای جدید، ارزنده و پخش این برنامه‌های فاخر، رضایت ایشان را با ساخت برنامه‌های جذاب و شاخص جلب کند.»

 

منبع: خبر آنلاین

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.