2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
سلبریتی‌ها با چند سکه ‌مهمان ‌برنامه‌های تلویزیون می‌شوند؟

سلبریتی‌ها با چند سکه ‌مهمان ‌برنامه‌های تلویزیون می‌شوند؟

سلبریتی‌ها برای حضور در برنامه‌های مختلف تلویزیون هدیه دریافت می‌کنند. این هدیه‌ها معمولا به صورت سکه داده می شود.

دوات آنلاین-سلبریتی‌ها برای حضور در برنامه‌های مختلف تلویزیون هدیه دریافت می‌کنند.  این هدیه‌ها معمولا به صورت سکه داده می شود. روزنامه هفت صبح در گزارشی جالب به این پرداخته که کدام هنرپیشه چند سکه می‌گیرد تا در تلویزیون حاضر شود.

 

مهران غفوریان

هدیه مهران غفوریان برای حضور در یک برنامه تلویزیونی پنج سکه است و مهم هم نیست که برنامه از تهران روی آنتن برود یا شهرستان.  بعد مسافت تاثیری بر میزان هدیه او ندارد. درباره این بازیگر روایت جالبی هست که اگر قرار است مهمان برنامه ای باشید که از شبکه سه روی آنتن می رود با هدیه سه سکه ای هم حاضر می شود. این را هم درباره غفوربان بشنوید که هدیه او برای حضور در برنامه های خارج از تلویزیون حداقل 10 سکه است.

 

پژمان بازغی

هدیه های اختصاص داده شده به پژمان بازغی برای مهمان برنامه های تلویزیون شدن تا چندی پیش معمولا سه که می شد اما اخیر دو سکه به این هدایا اضافه کرده است. روایتی درباره این بازیگر هست که سال ۸۴ و بعد  از اکران فیلم «دوئل» برای حضور در ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک ۱۲ سكه دریافت کرد که خب با احتساب تورم ۱۱سال پیش رقم بالایی است. ضمن اینکه همیشه دستمزد حضور بازیگران در ویژه برنامه‌ها بالاتر است. پژمان بازغی جزو بازیگرانی است که زیاد در تلویزیون دیده نمی شود.

 

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی را به این دلیل از باکس مخصوص ورزشی ها خارج کردیم که او دیگر به عنوان بازیگر خودش را ثابت کرده و به طور حرفه‌ای مشغول این شغل است. هدایای او برای حضور در برنامه های تلویزیونی معمولا یک سکه است با اینکه تهیه کننده هایی هستند که با توجه به شهرت او رقم‌های بیشتری پیشنهاد کنند اما می گویند خودش چنین درخواستی ندارد.

 

شقایق دهقان

هدیه پیشنهادی برای شقایق دهقان به عنوان یک بازیگر محبوب کار های طنز تلویزیونی برای حضور در یک برنامه  چهار سکه است اما گفته میشود که در صورت لزوم با هدیه سه سکه‌ای هم به تهیه کننده‌ها  جواب رد نمی دهد، و باز هم درباره او گفته می شود وقتی برنامه ساز به خانم دهقان زنگ می زند و طرح موضوع  می کند حرفی از طرف این بازیگر درباره پول به میان نمی آید. چند دقیقه بعد رضا کریمی با آن برنامه ساز تماس می گیرد و بحث هدیه را نهایی می کند. این روایت درباره بهاره رهنما به همین شکل شنیده شده است.

 

بهنوش بختیاری

می گویند خیلی اهل چک و چانه نیست. تازه صرفا برای پول در برنامه‌ها شرکت نمی کند معمولا سه سکه برای هر برنامه هدیه می گیرد اما وقتی پای رفاقت در میان باشد در مورد هدیه های کمتر از این هم معترض نمی شود. هدایایش در برنامه هایی که از شهرستان روی آنتن می روند تا شش سکه هم شده منتها این بار هم اولویت بهنوش بختیاری خود برنامه و رفاقتی است که با سازندگان دارد.

 

سام درخشانی

سام درخشانی به تمام معنا ستاره تلویزیون است. درخشانی شهرتش را از تلویزیون کسب کرده و به محبوبیت رسیده برای همین حرمت خاصی برای آن قائل است. به همین خاطر اولا در برنامه هایی که معمولی و کم بیننده است شرکت نمی کند و در ثانی برای دریافت هدیه، کمتر از شهرتش می گیرد. سه سکه در قیاس با آنچه دیگر بازیگران دریافت می کنند برای سام درخشانی عدد زیادی نیست.

 

علی صادقی

شاید برایتان جالب باشد که علی صادقی خیلی سخت در برنامه های زنده تلویزیونی آماده می شود و معمولا هدیه های قابل توجهی باید به او داده شود. روایت است که برای کشاندن او به استودیوهای تلویزیونی حداقل هدایای8 سکه‌ای باید به او عرضه شود، حتی در برنامه‌ای مثل «خندوانه» که فضای متفاوتی از دیگر برنامه ها دارد. البته این هم شیوه‌ای است و نمی توان به صادقی خرده گرفت اما ماجرا را خیلی شفاف مطرح نمی‌کند.

 

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگری است که خیلی روی دریافت هدیه به تهیه کننده  و عوامل برنامه ساز، فشار نمی آورد. با توجه به میزان محبوبیت‌اش تهیه کننده ها معمولا یک با دو سکه برای دعوت او به تلویزیون کنار می گذارند. سیاوش خیرابی از جمله بازیگرانی است که معمولا دعوت برنامه های مختلف را رد نمی کند. برای همین او را زیاد در برنامه های مختلف می بینیم. گاهی در برنامه ای مثل دورهمی که البته کلاس بالاتری نسبت به بقیه دارد و گاهی در اولین برنامه امروزی‌ها که زیاد بیننده ندارد.

 

افسانه بایگان

مدتی از تلویزیون دور بود و کمتر تن به مصاحبه می داد اما امسال جبران کرد. تهیه کننده‌ها معمولا برای حضور افسانه بایگان در برنامه های تلویزیونی سه سکه به او هدایه می دهند. اما اگر قرار باشد به شهرستان سفر کند و در برنامه ای که از مراکز استانها تولید می شود شرکت کند این عدد پنج سکه می شود. بایگان کلا جزو بازیگرانی نیست که تهیه کننده و عوامل برنامه ساز را به خاطر دستمزد به دردسر بیندازد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.