2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
زیورآلاتی که استفاده می‌کنیم نشان‌دهنده شخصیت ما است

زیورآلاتی که استفاده می‌کنیم نشان‌دهنده شخصیت ما است

زمانی که شما از زیورآلات بزرگ و چشمگیر استفاده می‌کنید، بدین معنی است که از مرکز توجه بودن هراسی ندارید. اتفاقا هدف شما از گذاشتن چنین زیورآلاتی جلب توجه دیگران است

دوات آنلاین-زیورآلات و اکسسوری‌هایی که هر فردی استفاده می‌کند تا حد زیادی به شخصیت او مرتبط است بنابراین از روی زیورآلات هر شخصی می‌توان تا حدودی فهمید او چه شخصیتی دارد و خلق و خویش چگونه است.

 

زیور آلات بزرگ

زمانی که شما از زیورآلات بزرگ و چشمگیر استفاده می‌کنید، بدین معنی است که از مرکز توجه بودن هراسی ندارید. اتفاقا هدف شما از گذاشتن چنین زیورآلاتی جلب توجه دیگران است. شما فردی مستقل و با اعتماد به نفس بالا هستید که دوست دارید از طریق استایل تان دیگران را به سمت خود بکشانید. تنوع طلبی نیز از دیگر خصوصیات رفتاری شماست که در استایل تان هم به چشم می‌خورد. زیورآلاتی که استفاده می‌کنید هم می‌توانند با لباس‌های رنگی و هم با لباس‌هایی به رنگ خنثی ست شوند، از این رو دست شما در انتخاب باز است و هر بار با توجه به مودی که دارید، تصمیم می‌گیرید.

 

زیورآلات شخصی

منظور از زیورآلات شخصی، زیورآلاتی ست که مخصوص به یک فرد است. به عنوان مثال شما دست بندی گذاشته اید که نام تان روی آن حک شده یا این که گردنبدی انداخته اید که اعتقاد فردی تان را نشان می‌دهد. افرادی که چنین زیوآلاتی استفاده می‌کنند، افرادی به شدت احساساتی هستند. آن‌ها دوست دارند که احساسات و عقایدشان را بیان کنند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها با دیگران هراسی ندارند. این دسته از آدم‌ها به دارایی هایشان اهمیت زیادی می‌دهند، بدین معنی که نسبت به تک تک چیز‌هایی که دارند یا حتی افرادی که در زندگی شان انتخاب می‌کنند، احساس دارند. وارد شدن در زندگی چنین افرادی سخت است، اما اگر موفق شدید، بدانید که رابطه‌ای ابدی در انتظارتان خواهد بود.

 

زیورآلات سنگین و بولد

برخی از افراد هستند که از زیورآلات برای دیده شدن استفاده می‌کنند. از این رو آن‌ها مدل‌هایی را انتخاب می‌کنند که بسیار بزرگ، سنگین و توی چشم باشد. این زیورآلات معمولا ظاهری خشن دارند و این حس را با دیگران منتقل می‌کنند که صاحب آن، فردی ناسازگار و سرکش است. آن‌ها دوست دارند که قوانین را بشکنند و پا را از مرز‌های تعیین شده، به خصوص در زمینه مد و فشن، فراتر بگذارند. آن‌ها به دنبال هیجان هستند و نمی‌توانند لحظه‌ای آرام و بی سرو و صدا بنشینند. زمانی که صحبت از ست کردن زیورآلات می‌شود، آن‌ها ترجیح می‌دهد که زیورآلات شان را با چیز‌های دیگر، چون چرم یا پارچه میکس کنند. در واقع آن‌ها با این کار می‌خواهند نشان دهند که غیر قابل پیش بینی و متفاوت از دیگران هستند.

 

افرادی که جواهرات زیادی در کلکسیون شان دارند، افرادی هستند که به کیفیت بیش از کمیت اهمیت می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند به همه نشان دهند که استطاعت مالی کافی را برای خرید چنین اکسسوری‌هایی دارند. آن‌ها معمولا در خرید وسواس زیادی به خرج می‌دهند، به طوری که به دنبال خرید از برند‌ها و طراح‌های معروفند. آن‌ها با مد کاری ندارند و تنها چیز‌هایی را انتخاب می‌کنند که با استایل شان جور در آید. از این رو جواهراتی که دارند، نه تنها از مد نمی‌افتند، بلکه تا سالیان سال هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

جواهرات آنتیک

افرادی که عاشق جواهرات قدیمی و آنتیک هستند معمولا شخصیت خاصی دارند. آن‌ها احساساتی، حساس و بادقت اند که علاوه بر کیفیت، به کمیت نیز اهمیت زیادی می‌دهند، از این رو همیشه به دنبال جواهراتی هستند که در عین زیبایی، ارزش زیادی نیز داشته باشند. در واقع خاص بودن است که برای آن‌ها ارزش محسوب می‌شود. خوبی این مدل جواهرات آن است که همیشه جذابیت خود را دارند و گذر زمان نه تنها چیزی از زیبایی شان نمی‌کاهد، بلکه به ارزش آن‌ها نیز می‌افزاید.

 

زیورآلات ظریف و کوچک

این افراد برخلاف آن‌هایی که می‌خواهند جلب توجه کنند، علاقه‌ای به استفاده از زیورآلات بزرگ و چشمگیر ندارند. آن‌ها آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارند که نیازی به نمایش خودشان نمی‌بینند و در نتیجه زیورآلات کوچک و ظریف را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. شخصیت این افراد تا حدود زیادی آرام و لطیف است. آن‌ها از حاشیه به دورند و آرامش را به هیجان ترجیح می‌دهند. این افراد در استایل خیلی به خودشان سخت نمی‌گیرند، اما تا جای ممکن سعی می‌کنند که خوش تیپ و مرتب باشند. کسانی که به استفاده از جواهرات رنگی نیز علاقه دارند، افرادی شاد و مثبت اندیشی هستند.

 

زیورآلات ست

اگر شما جزو افرادی هستید که همیشه زیورآلات ست انتخاب می‌کنید، نشاندهنده این است که فردی منضبط هستید. ذهن شما چارچوبی دارد که همیشه سعی می‌کنید در قالب آن عمل کنید. شما تمییز، بادقت و مسئولیت پذیرید. اگر کسی در اطراف تان بخواهد به کاری نظم دهد، اول از همه به سراغ شما می‌آید. تمام وسایل خانه شما در جای درست خود قرار گرفته است. در انتخاب زیورآلات نیز بسیار متنوع عمل می‌کنید، اما همیشه سعی دارید که قانون ست بودن را رعایت کنید. حتی اگر زیورآلات تان با هم ست نباشد، سعی می‌کنید که آن‌ها را با لباس تان ست کنید. معمولا دیگران از شما برای استایل شان نظر می‌خواهند.

 

منبع: برترین‌ها

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.