2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ادعای عجیب چند هوو درباره همسر داعشی‌‌شان

ادعای عجیب چند هوو درباره همسر داعشی‌‌شان

همسران یک تروریست که در حال فرار از آخرین مقر تحت کنترل داعش دستگیر شده ادعایی را برای بی گناه بودن او مطرح کردند.

دوات آنلاین-همسران یک تروریست که در حال فرار از آخرین مقر تحت کنترل داعش دستگیر شده ادعایی را برای بی گناه بودن او مطرح کردند.

 

 

دو همسر مارتین لیمکی، آلمانی ملحق شده به داعش که روز پنج‌شنبه با او فرار کردند، این مساله را به خبرگزاری فرانسه اعلام کردند.

 

در همین حال، در منطقه‌ای در نزدیک شهرک باغوز که همچنان تروریست‌های داعش در بخشی از آن هستند، لیو نورا ۱۹ ساله، همسر سوم این نیروی داعش که تابعیت آلمانی دارد، در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت، لیمکی که ۲۸ سال سن دارد، به همراه او و همسر دومش از آخرین منطقه تحت کنترل داعش گریخت.

 

همسر دوم که خود را با نام سابینا ۳۴ ساله معرفی کرد، در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت، "ابو یاسر" همسرم اینجاست، به همراه من از بین نیرو‌های داعش گریخت.

 

دو همسر وی ادعا کردند که مارتین نیروی جنگی نبوده، بلکه به عنوان یک کارمند فنی روی دستگاه‌های الکترونیک کار می‌کرده است.

 

سابینا گفت که همسرش بیمار بوده و نمی‌توانسته بجنگد. دو همسر مارتین از تمایل خود برای بازگشت به آلمان خبر دادند.

 

طبق گزارش‌های منتشر شده در مطبوعات آلمان، احتمال می‌رود که لیمکی در نوامبر ۲۰۱۴ وارد سوریه شده و نیروی در "الحسبة" یا همان پلیس شرعی داعش بوده باشد، اما سپس به تیم امنیتی‌ها پیوسته است و ممکن است تنها آلمانی باشد که بالاترین منصب را در داعش داشته است.

 

منبع: ایسنا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.