2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طالع‌بینی ازدواج دختران و پسران متولد فرودین ماه

طالع‌بینی ازدواج دختران و پسران متولد فرودین ماه

تاکنون به اثبات نرسیده که ماه تولد می‌تواند معیاری برای ازدواج باشد و این طالع‌بینی‌ها بیش از آن‌که جنبه علمی داشته باشند سرگرمی محسوب می‌شوند.

دوات آنلاین-بعضی‌ها به طالع بینی ماه تولد خیلی باور دارند و چنین باوری ریشه در این موضوع دارد که متولدین هر ماه ویژگی‌های شخصیتی خاص خودشان را دارند اما تاکنون به اثبات نرسیده که ماه تولد می‌تواند معیاری برای ازدواج باشد و این طالع‌بینی‌ها بیش از آن‌که جنبه علمی داشته باشند سرگرمی محسوب می‌شوند. به هر حال طالع بینی ازدواج دختران و پسران متولد فرودین ماه یا برج حمل را بخوانید:

 

فروردین با فروردین : (نیکو) این نوع ازدواج خوب است و زوجین با یکدیگر سازش دارند و به مشکلات هم واقع بین هستند و ازصفات مثبت یکدیگر آگاهی دارند.

 

فروردین با اردیبهشت:(متوسط) این نوع ازدواج در رده متوسط قرار دارد و زوجین ویژگی های مشترکی مانند میل به حاکمیت و خودخواهی دارند.

 

فروردین با خرداد :(بد ) اگرفروردینی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین خرداد ماه برایتان بد است زیرا این افراد پر جنب و جوش ،بی قرار ،تنوع طلب و سرکش هستند.

 

فروردین با تیر :( متوسط ) ازدواج با متولدین تیر ماه به علت ویژگی برون گرایی ، ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد.

 

فروردین با مرداد :(خوب ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین مرداد ماه پیوند موفقی خواهد بود زیرا هماهنگی وجود دارد.

 

فروردین با شهریور :( بد ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین شهریور ماه بد است زیرا یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب است.

 

فروردین با مهر :( بسیار خوب ) متولدین فروردین و مهر ویژگی های مثبت مشترکی با یکدیگر دارند و افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند.

 

فروردین با آبان :( بد ) اگرفروردینی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین آبان ماه برایتان بد است زیرا هر دو زوج در این ماه آزادیخواه ،سلطه گر ،خواهان تنهایی و درون گرا هستند.

 

فروردین با آذر :( عالی ) این ازدواج از نیکوترین ازدواج هاست و زوجین در آن کم ترین اختلاف و هیاهو را دارند .

 

فروردین با دی :(بد ) متولدین این دو ماه با یکدیگر تفاهم چندانی ندارند مرموز و محافظه کار هستند.

 

فروردین با بهمن :( بد ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین بهمن ماه پیوند موفقی نخواهد بود زیرا زوجین سلطه گر، آرمان گرا هستند و موقعیت درک یکدیگر را ندارند.

 

فروردین با اسفند :( متوسط ) پیوند متولدین فروردین ماه و اسفند ماهی ها متوسط است و ممکن است با مشکل مواجه باشد و یا ممکن است پیوند خوبی باشد.

 

منبع: namnak.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.