2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
میزبانی به سبک ایرانی

میزبانی به سبک ایرانی

با توجه افزایش تورم و اقلام، ما تلاش کرده ایم که در بخش هزینه اقامتی افزایش تعرفه نداشته باشیم و سفر را به امری سهل برای خانواده های ایرانی تبدیل کنیم.

دوات آنلاین-فروش نوروزی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی با شعار «40 سالگی انقلاب و 40 هتل برتر»  از 10 بهمن ماه بصورت آنلاین  آغاز می شود.

مهرداد تاوتلی مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی وجهانگردی در نشست خبری امروز ضمن اعلام این خبر عنوان کرد با توجه افزایش تورم و اقلام، ما تلاش کرده ایم که در بخش هزینه اقامتی افزایش تعرفه نداشته باشیم و سفر را به امری سهل برای خانواده های ایرانی تبدیل کنیم.  
 وی در ادامه افزود گروه هتل های جهانگردی و ایرانگردی در سال گذشته میزبان حدود 100 هزار نفر از بازشستگان کشوری بوده است که با  تخفیف 50% از خدمات اقامت و تور استفاده کرده اند .
تاوتلی همچنین افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی، ما از تولید کنندگان ایرانی که ارائه دهنده کالا و خدمات مورد نیاز ما باشند دعوت به همکاری با شرایط مناسب می نماییم . 
پیش از سخنان تاوتلی، امیر فرشید  پور مختار معاون توسعه و سرمایه گذاری شرکت ایرانگردی و جهانگردی  ضمن تشریح سابقه شکل گیری و تلاش برای ارائه خدمات بهتر به اقشار مختلف افزود ما در جهت تسهیل در امر گردشگری افزایش نرخ نداشته ایم و تمام تلاش خود را برای ارتقای خدمات ارائه شده و تکریم مسافرین انجام خواهیم داد .
 پور مختار افزود:ما ضمن  همکاری با گروه ریلی رجا و گروه هتل های هما در تلاش برای تسهیل سفر خصوصا برای بازنشستگان  کشوری هستیم .

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.