2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ازدواج‌پرستوصالحی‌چرا به‌هم خورد

ازدواج‌پرستوصالحی‌چرا به‌هم خورد

ازدواج پرستو صالحی به هم خورد؛ به همین سادگی. این را خودش اعلام کرد. آن هم با انتشار یک ویدیئو.

دوات آنلاین-ازدواج پرستو صالحی به هم خورد؛ به همین سادگی. این را خودش اعلام کرد. آن هم با انتشار یک ویدیئو.

 

پرستو صالحی با انتشار ویدئویی گفت: حضرت مولا می‌فرمایند هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر *** آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر *** رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر.

 

روز چهارم بهمن ماه ساعت 5 بعد از ظهر قرار بود مراسم عقد من باشه، به هم خورد توافق نداشتیم به همین سادگی. برای اینکه بعد دچار حاشیه و شایعات نشوم گفتم اینجا خودم اعلام کنم و به شما هم بگم هر جایی از مسیر زندگی‌تون تو دوران نامزدی که هستین اگر دیدین به هم آرامش نمیدین و باعث آزار همدیگه هستین تمومش کنید به حرف و حدیث مردم هم کاری نداشته باشین این آدما بعدا اگر با دو تا بچه برگردین بهتون سرکوفت می‌زنن، کمکتون هم نمی‌کنن. انشالله که همیشه خوشبخت باشین و منم تک تکتون رو خیلی دوست دارم.

 

او در توضیح این ویدئو نوشت: توجه توجه برای جلوگیری از حاشیه و شایعات احتمالی و اینکه ببخشید ویدئو دو روز قبل ضبط شده به حکمت خدواند شک نکنید.

 

پیش از این پرستو صالحی با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواجش را به صورت رسمی در اولین شب سال نو میلادی اعلام کرده بود.

 

آن زمان گفته شد همسر او تاجر ثروتمندی است که چندین ماه قبل از پرستو خواستگاری کرده‌ بود.

 

از ماجرای ازدواج پرستو فقط نزدیکان او باخبر بودند و این زوج دوست داشتند مراسم ازدواجشان بی‌حاشیه باشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.