2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چه کار کنیم که مژه‌هایمان پرپشت شود؟

چه کار کنیم که مژه‌هایمان پرپشت شود؟

برای پشت شدن مژه‌ها کافی است تا با کمی پنبه یا یک برس آرایشی مژه‌هایتان را به مقداری روغن کرچک آغشته کنید و برای اثر بهتر، شب آن را به مژه‌هایتان بزنید و صبح از روی مژه‌هایتان بشویید

دوات آنلاین-اگر می‌خواهید مژه‌هایتان پرپشت شود قبل از هر کاری از روش‌های طبیعی استفاده کنید. در این مطلب با موادی آشنا می‌شوید که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

 

با روغن کرچک مژه‌هایتان را طبیعی پرپشت کنید

روغن کرچک به عنوان یک ماده محرک قوی شناخته شده است که می‌تواند باعث رشد فولیکول مو شود و مصریان باستان از آن به عنوان پماد در بسیاری از روش‌های درمانی استفاده می‌کردند.

 

برای پشت شدن مژه‌ها کافی است تا با کمی پنبه یا یک برس آرایشی مژه‌هایتان را به مقداری روغن کرچک آغشته کنید و برای اثر بهتر، شب آن را به مژه‌هایتان بزنید و صبح از روی مژه‌هایتان بشویید و برای گرفتن نتایج بهتر باید به طور منظم برای ۱ تا ۳ ماه این روش را تکرار کنید.

 

خاصیت فوق‌العاده روغن زیتون در پرپشتی ابروها

روغن زیتون یک ماده شناخته شده برای رشد مو است و به عنوان یک درمان خانگی برای ضخیم‌تر شدن مژه‌ها نیز به کار می‌رود، روغن زیتون غنی از اسید اولئیک و ویتامین E. بوده که هر دو برای رشد مو مورد نیاز است، این دو جزء می‌توانند مو را تغذیه و آن را حجیم‌تر کنند.

 

برای استفاده از روغن زیتون به عنوان روش خانگی برای رشد مژه، کافی است تا با یک برس ریمل را به روغن زیتون آغشته و آن را به مژه‌هایتان بزنید و برای اثر بهتر این کار را قبل از خواب انجام دهید و صبح آن را بشویید.

 

با ژل آلوئه‌ورا مژه‌هایی زیبا و بلند داشته باشید

آلوئه‌ورا یکی دیگر از راهکار‌های شگفت انگیز و موثر برای ضخیم‌تر و بلند ترشدن مژه‌هاست چرا که آلوئه ورا حاوی مواد مغذی و ویتامین A ،B۱۲ ،C  و E است که همگی با افزایش کارایی سلول‌ها باعث رشد مژه‌هایی سالم و براق می‌شوند.

 

همچنین آلوئه ورا حاوی اسید فولیک است که مانع شکننده شدن مژه‌ها می‌شود و با خاصیت مرطوب کنندگی از مژه‌ها محافظت می‌کند.

 

کافی است تا با یک برس ریمل را به ژل آلوئه ورا آغشته کنید و آن را به مژه‌هایتان بزنید و برای اثر بهتر این کار را قبل از خواب انجام دهید و صبح آن را بشویید.

 

تاثیر فوق العاده ویتامین E در رشد مژه‌ها

مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۰ منتشر شد که نشان داد رشد مو و مژه در افرادی که ویتامین E مصرف می‌کنند بیشتر است، کافی است چند قطره از محتوی کپسول ویتامین E را به مژه‌هایتان بمالید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.