2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل سریال‌های خانگی نهنگ آبی، احضار و  رقص روی شیشه

معرفی کامل سریال‌های خانگی نهنگ آبی، احضار و رقص روی شیشه

خیلی از کارگردان ها به دلایل مختلف به سمت شبکه نمایش خانگی گرایش پیدا کرده اند

دوات آنلاین-بازار سریال سازی در شبکه نمایش خانگی به شدت داغ است و فعلاً وضعیت خوبی دارد و تعداد زیادی ستاره را از سینما به سمت خودش کشیده است؛ از نیکی کریمی، شهاب حسینی و محمدرضا گلزار گرفته تا لیلا حاتمی و بهرام رادان. مردم به خرید هفته ای یک بار این سریال ها عادت کرده اند و در هر بار مراجعه از تولیدات جدید شبکه نمایش خانگی می پرسند. برای مخاطبان شبکه نمایش خانگی اسم کارگردان و بازیگران اثر خیلی مهم است. برخی روی جلد دنبال اسم کارگردان و عکس بازیگر مورد علاقه شان هستند. همچنین خیلی از کارگردان ها به دلایل مختلف به سمت شبکه نمایش خانگی گرایش پیدا کرده اند. در مطلب پیش روی تان 3 سریال جدید را معرفی کردیم که در سرمای زمستان گرما را به شبکه نمایش خانگی می آورند.

 

نهنگ آبی

«نهنگ آبی» اولین سریال نمایش خانگی جیرانی؛ کارگردان کهنه کار و نام‌آشنای سینمای ایران که دو تجربه موفق «مرگ تدریجی یک رویا» و «تعبیر وارونه یک رویا» را در تلویزیون پشت سر گذاشته و ترجیح داده است سومین سریال خود را به نمایش‌خانگی بیاورد. نام فریدون جیرانی و حضور بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ویشکا آسایش، مصطفی زمانی، آزاده صمدی، حسین یاری، فرهاد آییش، دیبا زاهدی، الهام کردا و ماهور الوند شانس موفقیت این سریال را بالا برده اند. شرکت «هنر اول» به عنوان پخش‌کننده این سریال یک تیم حقوقی را مامور ثبت کپی‌رایت جهانی این اثر پرهزینه کرده است. پخش این سریال به‌زودی شروع می‌شود.

 

درباره داستان : «نهنگ آبی» یک سریال پرتعلیق است که شنیده می شود جیرانی قسمت اول آن ‌را کوبنده شروع کرده و اتفاقات سریال حاصل اقدام یک هکر با بازی متفاوت ساعد سهیلی است.آرمین دانشجوی تیزهوش رشته کامپیوتر نمی‌تواند با آدم ها ارتباط برقرار کند و بیشتر وقتش را با سایت کتاب خوانی اش که ساخته است می گذراند.

 

رقص روی شیشه

سریال «رقص روی شیشه» ملودرامی اجتماعی و عاشقانه است که به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری به زودی راهی شبکه نمایش خانگی می شود. مهدی گلستانه که سابقه دستیاری کارگردان‌های بزرگی همچون شادروان ضیاءالدین دری را در کارنامه اش دارد و در سینما سه فیلم «دردسر بزرگ»، «نازنین» و «نقطه کور» را کارگردانی کرده بازیگران مطرحی همچون بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان، ستاره اسکندری، حامد کمیلی، هدی زین‌العابدین، سحر قریشی، همایون ارشادی، بیتا فرهی و جواد یحیوی را در فهرست بازیگران «رقص روی شیشه» قرار داده است.

 

درباره داستان: این سریال را می‌توان دومین شانس موفقیت در نمایش‌خانگی در کنار سریال جیرانی دانست، به خصوص این که از داستانی همه‌پسند و البته فضای حاکم بر سریال‌های موفق صادراتی تر‌کیه و حتی سطح کیفی و ساختاری بالاتری نسبت به نمونه خارجی برخوردار است.

 

احضار

 به تازگی اولین قسمت «احضار» در  شبکه نمایش‌خانگی توزیع شده است و امیدواریم چنان کیفیتی داشته باشد که علاوه بر بازگشت سرمایه، به چهره شدن بازیگران آن بینجامد. «احضار» یک تجربه جدید و البته ریسک بزرگ در سینما و نمایش‌خانگی ایران است. سال‌ها بعد از درگذشت زنده‌یاد ساموئل خاچیکیان که به نوعی استاد اضطراب و دلهره سینمای ایران بود، این‌بار «رامین عباسی‌زاده» در مقام کارگردان پا را فراتر گذاشته و با «احضار» به سراغ نمایش ارواح و اجنه در شبکه نمایش‌خانگی رفته است. الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، یاسمن همتی، حسین صیف، نرگس امینی، شیما مرزی، مریم عباس زاده، سهیل محمودی، بهارخانی و سلیمه رنگزن بازیگران این سریال هستند.

 

درباره داستان: این سریال اولین سریال ایرانی با موضوع ترسناک اجنه، روح و ارتباط با ارواح و درباره آن آمده است: اغلب ترس ها با شناخت از بین می روند اما ترس هایی که تا مرگ ناشناخته می مانند هرگز رهای مان نمی کنند.باید دید عباسی‌زاده چگونه از پس ژانر وحشت در مقام کارگردانی برآمده است.

 

منبع: خراسان-خراسان شمالی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.