2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شیک‌ترین و بهترین رنگ‌ها برای تیپ زمستانی کدام‌ها هستند

شیک‌ترین و بهترین رنگ‌ها برای تیپ زمستانی کدام‌ها هستند

تیپ زمستانی تنوع زیادی دارد. انواع لباس‌ها، کاپشن، پالتو و .... این امکان را به ما می‌دهند که همیشه با تیپ متفاوت و شیک در انظار ظاهر شویم اما انتخاب رنگ زمستانی برای لباس از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

دوات آنلایناگر دنبال تیپ زمستانی شیک هستید باید اصول اولیه را بدانید. مهم‌ترین نکته انتخاب رنگ مناسب لباس برای فصل زمستان است. خیلی‌ها فکر می‌کنند لباسهای زمستانی را باید با رنگهای تیره انتخاب کنند. در حالیکه اینطور نیست شما می‌توانید لباسهای زمستانی‌ را با رنگ های روشن و خاص انتخاب  و البته به راحتی هم ست کنید.

 

رنگ مناسب لباس در زمستان

نیروانا فتحی طراح مد و لباس درباره ست کردن لباس‌ها در زمستان به دوات آنلاین می‌گوید: در زمستان از هر رنگی می‌توان استفاده کرد هرچند اگر از رنگ‌های گرم استفاده کنید با توجه به سرمای هوا قطعا حس گرمای بیشتری به شما دست خواهد داد. با این حال تلفیق رنگ ها در لباسهای زمستانی می تواند زیبایی شما را دو چندان کند.

چگونه شیک‌ترین تیپ زمستانی را داشته باشیم

ست کردن لباس‌های زمستانی

برای ست کردن لباس مهمترین چیز توجه کردن به رنگ آن ها است، رنگ های گرم به رنگ هایی همچون رنگ قرمز، نارنجی، قهوه ای،کرمی و زرد گفته می شود و رنگ های سرد رنگ هایی مانند سبز، آبی و طوسی است.

 

در فصل زمستان ترجیحا از رنگ های گرم در استایل تان استفاده کنید و برای داشتن تناسب رنگ در لباس پوشیدن رنگ های گرم را با رنگ های گرم ست کنید.

 

بیشتر بخوانید: شیک‌ترین تیپ زمستانی زنانه با پالتو و کاپشن

 

توجه داشته‌ باشید هر رنگی که به نظرتان زیبا آمد به معنای این نیست که در ستی که می‌خواهید برای لباس انجام دهید زیبا خواهد شد. مثلا رنگ مشکی که رنگ پایه است را نباید با رنگ های سورمه ای و قهوه ای ترکیب کرد چون تصویر خوبی درست نمی‌کند.

 

در کل بهتر است رنگهای پایه را با هم ست نکنید.در ترکیب رنگ‌های روشن با برخی از رنگ‌های پایه باید توجه زیادی بکنید. مثلا ترکیب رنگ سفید یا طوسی با کرم اصلا انتخاب مناسبی نیست.

چگونه شیک‌ترین تیپ زمستانی را داشته باشیم

رنگ‌های گلبهی، صورتی ملایم، سبز و نارنجی می‌تواند ترکیب رنگ خیلی خوبی برای شما درست کند. مخصوصا در ست کردن شال و کلاه با کت یا اورکت می‌توانید از این ترکیب رنگ‌ها استفاده کنید.

 

اگر شلوار جین استفاده می‌کنید بوت ساق کوتاه می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. البته این بسته به پالتوی شما دارد اگر پالتوی بلندی استفاده می‌کنید بهتر است بوت بلند نپوشید.

 

برای بوت هم رنگ مشکی، قهوه‌ای(در طیف‌های مختلف) و طوسی برای بوت بسیار خوب و جذاب است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.