2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آشپزی / طرز تهیه سوشی سبزیجات به‌عنوان پیش غذایی لذیذ و خاص

آشپزی / طرز تهیه سوشی سبزیجات به‌عنوان پیش غذایی لذیذ و خاص

سویشی سبزیجات پیش غذایی سبک و بسیار لذیذ است که اگر غذای اصلی شما سنگین است می‌توانید از آن استفاده کنید.

دوات آنلاین-سوشی سبزیجات یکی از پیش‌غذاهای محبوب افراد رژیمی است.

 

سارا جعفری متخصص تشریفات درباره این پیش غذا به دوات آنلاین می‌گوید:

 

سویشی سبزیجات پیش غذایی سبک و بسیار لذیذ است که اگر غذای اصلی شما سنگین است می‌توانید از آن استفاده کنید.

مواد لازم سوشی نان  و سبزیجات کاملا گیاهی است و در واقع نان تست تازه ماده قوام دهنده آن است اما اگر نان تست ندارید یا به هر دلیلی نمی‌خواهید از آن استفاده کنید از نان لواش بسیار نرم استفاده کنید.

نان تست 2 برش

خیار 4 برش

هویج 4 برش

پنیر خامه ای 3 قاشق غذا خوری

خامه ترش   1.5 قاشق غذاخوری

خیار و هویج را به قطعات باریک برش بزنید. توجه داشته باشید اندازه برشی که می‌زنید نباید از طول نانی که می‌خواهید مواد را داخل آن بگذارید بیشتر باشد.

 

پنیر خامه‌ای و خامه ترش را کاملا مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا کاملا یک دست شود حالا نان تست را برش بزنید و اطراف برشته آن را جدا کنید آنچه باقی مانده را کنار هم بگذارید و با وردنه کمی آن را پهن‌تر کنید.

 

روی نانی که پهن‌ کردید ابتدا پنیر و خامه میکس شده را بمالید. روی آن یک قطعه خیار و یک قطعه هویج قرار دهید و اگر دوست داشتید فلفل و نمک اضافه کنید.

 

بعد آن را لوله کنید و کاملا پرس کنید. داخل سلیفون بپیچید و اجازه دهید حداقل یک ربع در یخچال بماند.  

 

سپس به کمک یک چاقوی بزرگ و مناسب، هر یک را به 4 قطعه تقسیم کرده و سرو کنید. می توانید روی هر کدام از آنها یک گوجه گیلاسی و برگی از ریحان قرمز برای تزئین بگذارید. با یک خلال دندان تزئینات را به سوشی وصل کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ندا 1397/12/05
جالب بود مطلب زیر رو هم میخوندم خلاقیت آشپز در اختراع پیتزا سوشی، پیراشگی، برگر که دیوانه کننده هست بنظرم ببیندش (: https://www.touristgah.com/Article/72

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.