2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
تهیه فیلم‌سیاه از دختر 15 ساله

تهیه فیلم‌سیاه از دختر 15 ساله

دو پسر جوان که متهم هستند با ربودن دختری ثروتمند او را مورد آزار قرار داده و با انگیزه باج‌گیری از او فیلم و عکس غیراخلاقی تهیه کرده‌اند روانه بازداشتگاه شدند تا تحقیقات جامع از آنها انجام شود.

دوات آنلاین-دو پسر جوان که متهم هستند با ربودن دختری ثروتمند او را مورد آزار قرار داده و با انگیزه باج‌گیری از او فیلم و عکس غیراخلاقی تهیه کرده‌اند روانه بازداشتگاه شدند تا تحقیقات جامع از آنها انجام شود.

 

به گزارش دوات آنلاین تحقیقات در این خصوص از زمانی آغاز شد که دختری 15 ساله به دادسرای جنایی تهران رفت و از اتفاق شومی که برایش رخ داده بود پرده برداشت. این دختر که خانواده‌ای ثروتمند دارد توضیح داد عضو اینستاگرام است و عکس‌هایی را از خودش به اشتراک می‌گذاشت تا این‌که از همین طریق با پسری 20 ساله به نام جواد آشنا شد.

 

دختر 15 ساله گفت: بعد از مدتی دوستی اینترنتی با جواد او پیشنهاد داد با هم به فشم برویم و کمی تفریح کنیم . من هم قبول کردم و با او قرار گذاشتم. جواد با یکی بی‌ام‌و سر قرار آمد اما وقتی دیدم دوستش نیز همراهش است از رفتن به فشم پشیمان شدم و گفتم همراه‌شان نمی‌روم. در این موقع بود که آن دو مرا به زور سوار خودرو کردند و راه افتادند.

 

طبق گفته این دختر دو پسر جوان او را به باغی در فشم بردند و مورد آزار قرار دادند و از او عکس و فیلم گرفتند.

 

شاکی توضیح داد: دو پسر جوان من را تهدید کردند که اگر به آنها طلا و دلار ندهم عکس‌ها و فیلم را منتشر می‌کنند و آبرویم را می‌برند من که در مخمصه بدی گرفته شده بودم با خواهرم در این باره مشورت کردم و او گفت بهترین کار این است که شکایت کنم.

 

بعد از شکایت دختر نوجاون تحقیقات آغاز شد و ماموران از او خواستند با دو پسر برای پرداخت باج قرار بگذارد. سپس متهمان هنگامی که به محل قرار رسیدند بازداشت شدند.

 

جواد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت گفت:ما این دختر را نربودیم بلکه او خودش همراه‌مان آمد البته ما از قبل برای اخاذی از او برنامه داشتیم. من سااکن جنوب شهر هستم و در اینستاگرام با این دختر آشنا شدم و وقتی عکس‌های لاکچری که از خانه و خودش می‌گذاشت دیدم به فکر اخاذی افتادم. برای همین با او دوست شدم.

 

متهم افزود: روز حادثه سه نفری به باغ فشم رفتیم. بعد من و دوستم این دختر را آزار دادیم و از او فیلم و عکس گرفتیم. ما فکر می‌کردیم این دختر از ترس آبرویش موضوع را به کسی نخواهد گفت و چون وضع مالی خوبی دارد به ما دلار و طلا می‌دهد اما نقشه‌مان نقش بر آب شدم.

 

بنا به این گزارش متهمان در حال حاضر در بازداشت  به سر می‌برند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.