2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی حسام منظور ، بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان و شازده در سریال بانوی عمارت

بیوگرافی حسام منظور ، بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان و شازده در سریال بانوی عمارت

حسام منظور با بازی در نقش شازده ارسالان در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید و سپس نقش چاوش را در سریال برادر جان بازی کرد. بیوگرافی این بازیگر را بخوانید:

دوات آنلاین-حسام منظور با بازی در نقش شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید. او پیش از این کمتر در تلویزیون و سینما دیده شده زیرا فعالیت اصلی او در عرصه تئاتر است و در این زمینه موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده است. حسام منظور بعد از بانوی عمارت در سریال برادر جان ظاهر شد و نقش چاوش را به خوبی بازی کرد.

 

حسام منظور متولد تهران و آذر ماهی است. تاریخ تولد او را 18 آذر سال 59 نوشته‌اند.

بیوگرافی حسام منظور ، بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان و شازده در سریال بانوی عمارت

تحصیلات دانشگاهی حسام منظور

او از آن دست بازیگرانی است که این رشته هنری را به‌صورت آکادمیک آموخته است زیرا او به تحصیل بسیار اهمیت می‌داد و سرانجام از دانشگاه تربیت مدرس که جزو دانشگاه‌های برتر ایر ان محسوب می‌شود و قبولی در آن دشوار است مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی را دریافت کرد.

 

منظور که سال‌های زیادی از عمرش را در دانشگاه گذرانده بعد از فارغ‌التحصیلی نیز از این فضا دور نشد و به تدریس پرداخت. او همچنین یک کارگاه بازیگری نیز راه انداخت و در آنجا به تعلیم هنرجویان مشغول شد.

 

بیشتر بخوانید:حسام منظور: ارسلان میرزا وجود تاریخی ندارد

 

شروع کار با تئاتر

او فعالیت‌های حرفه‌ای خودش را در عرصه بازیگری از همان زمان که دانشجو بود آغاز کرد و در سال 82 یعنی وقتی 23 سال بیشتر نداشت روی صحنه تئاتر رفت و در نمایش خوان هشتم بازی کرد. این نمایش کاری از کانون مفتح بود و محمد مسعود طیبی کارگردانی آن را برعهده داشت.

 

منظور به بازیگری در تئاتر ادامه داد تا این‌که در سال 88 مزد زحماتش را گرفت و نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد برای نمایش مکبث شد. او سال 95 این جایزه را برای نمایش اودیسه به دست آورد.

 

فیلم‌های سینمایی حسام منظور

منظور با تصویر میانه‌ای نداشت تا این‌که سال 90 در فیلم پرطرفدار تلفن همراه رییس جمهور بازی کرد و 6 سال بعد در فیلم ربوده شده حضور یافت.

 

بازی در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی از دیگر کارهای حسام منظور است.

بازی حسام منظور در نقش شازده ارسلان

بازی حسام منظور در نقش شازده ارسلان

سریال بانوی عمارت به‌نوعی اولین تجربه تلویزیونی حسام محسوب می‌شود. او نقش شازده ارسلان قوانلو قاجار را به خوبی بازی کرد. بازی در این نقش پیچیدگی های زیادی داشت زیرا میرزا ارسلان نه شخصیتی کاملا مثبت و نه کاملا منفی است.

 

بیشتر بخوانید:برای ضبط سکانس شکنجه شازده ارسلان چند روز نخوابیدم

 

ارسلان شازده ای عاشق پیشه است که از طرفی دوست دارد در دستگاه حوکمتی به جایگاهی برسد. لو در این مسیر دچار لغزش هایی می شود اما خیلی سریع رفتارش را اصلاح می کند اما در این میان تاوان نیز پس می دهد.

حسام منظور در نقش چاوش در سریال برادر جان

بازی در نقش چاوش در سریال برادر جان

نقش چاوش در سریال برادر جام که ماه مبارک رمضان سال 98 از شبکه 3 پخش شد کار بعدی حسام منظور در تلویزیون است. چاوش شخصیتی مرموز دارد و هر چند ابتدا تصور می کنیم او مردی خیرخواه است اما در ادامه با اسراری از زندگی او آشنا می شویم که نظرمان عوض می شود. حسام منظور این نقش را بسیار باورپذیر بازی کرده است.

 

بازی در نقش عبد در سریال نجلا

حسام منظور در سریال نجلا که روی آنتن شبکه سه رفت نقش جوانی به نام عبد را بازی کرد. او در این سریال به مردی عاشق تبدیل میشود که ماجراهای زیادی برایش رخ میدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
شیما 1401/10/27
خیلی عالی
عرفان 1400/04/25
بازیگر بسیار معمولی و حتی ضعیف چقدر تکراری
ناشناس 1399/02/18
واقعاتکی حسام منظور❤
نازنین 1398/03/17
واقعا که فوق العاده ای مخصوصا تو این طورنقش ها آفرین جناب آقای حسام منظوری
1397/12/06
حسام منظور عشقی به خدا تکی دیگه مثل تو نیست با اون سیبیل های قجری تیپ با کلاس بودن مهربونی صدای خوشگلت انقدر خوبی که قابل وصف نیست من که عاشقتم
آزاده 1397/10/28
آقای منظور و بقیه بازیگران بسیار دلچسب بازی می کنند من این سریال رو از تماشاخانه دنبال می کنم در زمستان سرد غربت با دیدن این سریال بسیار به یاد ایران و خانه عباسیان در کاشان می افتم
زهرا 1397/10/19
اقای حسام منظور عالی بودین
1397/10/19
خیلی خیلی فیلم جذابی بود خیلی دوستش دارم اقای منظور عالی بود عالی امیدوارم به زودی فیلم جدیدی ازش ببینم
1397/10/17
سلام سریال بسیییار جذذابی بود اکثرا عاالی بازی کردن ولی بازی اقای منظور چیز دیگس. افرین به انتخاب کار گردان. اقای منظور و خانم مومن برای من جا افتاده که واقعا زن و شوهرن عااالی بود
1397/10/14
من خیلی خیلی نقش حسام جان را دوست دارم عاشقتم اقا حسام عالیه عالییییییی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.