2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
گفت‌وگو با آن ماری سلامه ، بازیگر عرب نقش ساره در سریال حوالی پاییز: از صفر شروع کردم

گفت‌وگو با آن ماری سلامه ، بازیگر عرب نقش ساره در سریال حوالی پاییز: از صفر شروع کردم

کم کم زبان فارسی برای من آسان تر شد و از فیلمبرداری بیشتر لذت بردم اما باید بگویم مسئولیت و فشار روی من بیشتر شده بود. باید بگویم بازی در سریال حوالی پاییز چالش خیلی بزرگی بود.

دوات آنلاین-آن ماری سلامه بازیگر لبنانی - عربی سریال حوالی پاییز است که چهره ای شناخته شده در کشور لبنان دارد. او در سریال «حوالی پائیز» به تهیه کنندگی سعید پروینی، در نقش یک دختر عرب به نام ساره ، مقابل دوربین حسین نمازی رفته است.

 

این بازیگر مسیحی در اولین مصاحبه خود در ایران درباره تجربه بازی در این سریال گفت.

 

از صفر شروع کردم

او همچنین عنوان کرد : به خاطر اینکه زبان مادری من فارسی نبود پس از انتخاب برای بازی در این نقش و سفر به ایران، از صفر شروع کردم. من چیزی به جز سلام و علیک نمی‌دانستم. بعضی اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می گرفتم که جمله فارسی را به من بگویند و من پس از آنها تکرار می کردم و احساساتم را به آن جمله ها اضافه می کردم.

 

این بازیگر درباره سختی های بازی در این نقش بیان داشت: علی رغم این مشکلات با پیشرفت فیلمبرداری، کم کم زبان فارسی برای من آسان تر شد و از فیلمبرداری بیشتر لذت بردم اما باید بگویم مسئولیت و فشار روی من بیشتر شده بود. باید بگویم بازی در سریال حوالی پاییز چالش خیلی بزرگی بود.

 

این بازیگر لبنالی ادامه داد: سختی ها برای من شروع شده بود، چون از سر صحنه که برمی گشتم می بایست سکانس های فردا را حفظ و تمرین می کردم. برخی اوقات، سر صحنه به طور ناگهانی تصمیم گرفته می شد که یک سکانس برداشت شود و چون من از قبل آن سکانس را تمرین نکرده بودم کار برای ام سخت تر می شد.

فارسی با لهجه عربستانی

سلامه درخصوص چگونگی ادای لهجه عربی سعودی نیز بیان داشت: غیر از زبان فارسی، من باید یاد می گرفتم فارسی را با لهجه عربستانی صحبت کنم. با خودم می گفتم چطور یک زن عربستانی، فارسی صحبت می کند؟ به این رسیدم که مخارج حروف باید از ته حلق ادا شود و تشدید داشته باشد چون لهجه زبان لبنانی کاملا متفاوت است. در بخش هایی از سریال هم باید به زبان فرانسه و انگلیسی صحبت می کردم.

 

من یک مسیحی هستم

این بازیگر لبنانی با تاکید بر اینکه او یک مسیحی است عنوان کرد : من یک مسیحی هستم و ما در لبنان با وجود تنوع مذهبی، در کنار هم به خوبی زندگی می کنیم و هیچ مشکلی با کسی نداریم.اید بگویم در لبنان تعصب مذهبی نداریم. می خواهم به مخاطبان شبکه ای که قرار است این سریال را پخش کند سلام کنم و بگویم امیدوارم از تماشای این سریال لذت ببرید. من همه سعی خود را کردم تا شما لذت ببرید.

 

سینمای ایران آرزوی خیلی ها است

وی درخصوص تجربه کار با هنرمندان ایرانی و تصور اولیه خود از این همکاری گفت: خیلی ها از من می پرسند که آیا حاضرم این تجربه را دوباره تکرار کنم یا خیر؟ حتما تکرار می کنم چون حضور و فعالیت در سینمای ایران برای خیلی ها یک آرزو است .به نظرمن سینمای ایران توانسته در دنیا به جایگاه خوبی برسد به واسطه فیلمبرداری، فیلمنامه و موضوعاتی که مطرح می کنند حتی اگه نظرها بابت این موضوعات مثبت یا منفی باشد، مهم این است که توانستند کارهای عالی انجام دهند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.