2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
شاهرخ استخری، بازیگر نقش هاتف در سریال دلدادگان: بعد از فاش‌شدن مامور بودن امیر غافلگیری‌های بیشتری در راه است

شاهرخ استخری، بازیگر نقش هاتف در سریال دلدادگان: بعد از فاش‌شدن مامور بودن امیر غافلگیری‌های بیشتری در راه است

امیر واقعا کیست؟ ارغوان چه طور؟ آیا حامد زنده می‌ماند؟ آیا عنایت همان ناصر است؟ آیا هویت واقعی افسانه فاش می‌شود؟ همه اینها سوالاتی است که البته خیلی از مخاطبان حدس‌هایی درباره آن زده‌اند.

دوات آنلاین-فصل سوم سریال دلدادگان هر روز جذاب‌تر و مهییج‌تر می‌شود. حالا فاش شده که امیر مامور است و وظیفه اصلی‌اش پی بردن به اسرار اختلاس‌گران و مفسدان اقتصادی. همچنین معلوم شده امیر ظاهرا  علاقه‌ای به ارغوان ندارد و فقط به دنبال انجام ماموریت مخفی خودش است به همین دلیل همکاران خود او شناسنامه‌ها را از محضر دزدیدند تا صیغه عقد جاری نشود.

 

به این ترتیب ماجرای تلفن مرموزی که امیر در گذشته زده و خواسته بود کسی برای جلوگیری از عقد کار بکند فاش شد اما این تمام ماجرا نیست. شاهرخ استخری، بازیگر نقش هاتف در فصل سوم سریال دلدادگان با انتشار ویدیویی گفته غافلگیری‌های بیشتری در راه است.

 

در این میان به نظر می‌رسد از این به بعد سید نقش پررنگ‌تری خواهد داشت و به مالک کمک خواهد کرد تا رازها یکی بعد از دیگری فاش شود اما این پرسش‌ها هنوز باقی است که امیر واقعا کیست؟ ارغوان چه طور؟ آیا حامد زنده می‌ماند؟ آیا عنایت همان ناصر است؟ آیا هویت واقعی افسانه فاش می‌شود؟ همه اینها سوالاتی است که البته خیلی از مخاطبان حدس‌هایی درباره آن زده‌اند.

 

مثلا خیلی‌ها عقیده دارند ارغوان همان بهار است و امیر نیز همان سهیل. حالا باید برای فهمیدن این رازها بیشتر منتظر ماند. شما هم حدس خود را بنویسید و آن را با دیگر مخاطبان سریال دلدادگان شریک شوید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ثنا 1403/01/09
شاهرخ استخری بازیگرنقش هاتف در سریال دلدادگان خیلی خوب بازیگری انجام داد
یسنا 1402/12/06
من فقط از هاتف زورم میومد 😂😂😂
جهرمی 1397/07/23
به نظر من این سریال یکی از زیباترین سریالهای هندی است که در ایران ساخته شده است . یک کم دیگه دنبال کنید شما هم به هویت خودتون شک می کنید .
ایلیا 1397/07/22
به نظر من ارغوان همان بهار است در این که شکی نیست،امیر یا بچه ی جنگ زده هست یا بچه ی فرزانه که احتمال اینکه بچه ی فرزانه باشد بیشتر است،حامد هم مدتی در بیمارستان میرود بعد به کمپ میرود و بالاخره خوب میشود،از نظر عقلی عنایت،نادر نیست،اما تو همچین سریالی بعید نیست،افسانه هم که هویت واقعی اش معلوم است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.