2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
کدام بازیکنان دربی از بقیه خطرناک‌تر هستند؟

کدام بازیکنان دربی از بقیه خطرناک‌تر هستند؟

آمار می‌گوید که وریا و علیپور بیشترین شانس را برای گل‌زدن در دربی دارند.

دوات آنلاین-شمارش معکوس برای دربی شروع شده است و بازیکنان هر دو تیم خود را برای این بازی آماده کرده و امیدوارند بتوانند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. این در حالی است که آمار می‌گوید که وریا و علیپور بیشترین شانس را برای گل‌زدن در دربی دارند.

 

یک بازی جداست، خارج از تمام چارچوب‌ها و قوانین. دربی، شامل هیچ قاعده‌ای نمی شود و هیچ معادله‌ای نمی‌توان نوشت تا اتفاقات آن را حل کند. نه جایگاه جدول، نه شرایط تیم و نه نتایج هفته‌های قبلی هیچ‌کدام دلیلی بر برتری یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی نیست. در همین راستا هم مشخص نیست کدام بازیکن قرار است ستاره بازی باشد یا چهره ویژه لقب بگیرد یا گل برتری را بزند. نه مهاجمان شانس بیشتری به مدافعان دارند نه ذخیره‌ها به فیکس‌ها. مثل گل جلال حسینی در آخرین دقایق دربی هشتاد و چهارم. یا گل‌های ایمون زاید در آن بازی معروف. با تمام این مسائل باز هم شاید دانستن این که خطرناک‌ترین بازیکنان دو تیم در دربی فردا کدام بازیکنان هستند جالب باشد. بازیکنانی که شاید در این بازی زهرشان را به حریف بریزند و شاید هم نتوانند کمکی برای حال تیم‌هایشان باشند.

 

در پرسپولیس، خطرناک‌ترین بازیکن علی علیپور است. بازیکنی که اگرچه در این فصل مهاجم آماده و خطرناک فصل گذشته نبوده اما با به ثمررساندن سه گل در صدر گلزنان پرسپولیس قرار دارد. او از ۱۸ شوتی که به سمت دروازه حریفان زده، سه گل به ثمررسانده است، یعنی ۱۷درصد از ضرباتش تبدیل به گل شده است و با این آمار خطرناک ترین بازیکن سرخ‌هاست.

 

در استقلال اما آمار هم نشان می‌دهد که خطرناک‌ترین بازیکن قرار نیست از میان مهاجمان باشد. وریا غفوری بازیکنی است که با گل‌ کردن ۴۰ درصد ضربه‌هایش خطرناکترین است. او از ۵ شوتی که به سمت دروازه حریفان زده است ۲ گل به ثمررسانده. نکته جالب هر دو بازیکن این است که در آخرین گل‌های تیم‌های‌شان در دربی را زده‌اند و در این دربی هم از شانس بالایی برای گل‌زدن برخوردارند.

 

وریا با میانگین ۰،۹ پاس کلیدی در هر بازی، در رده دوم بازیکنان استقلال قرار دارد و علاوه بر گلزنی یکی از امیدهای تیمش برای گل‌سازی است.

 

منبع:90tv

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.