2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بهترین رنگ لاک پاییزه چه رنگ‌هایی است
یک میکاپ آرتیست توضیح می‌دهد:

بهترین رنگ لاک پاییزه چه رنگ‌هایی است

اگر شما رنگ لاک تان را متناسب با فصل انتخاب کنید دستان زیباتر و ناخن های خاص تری خواهید داشت .

دوات آنلاین-پاییز فصل قدم‌زدن زیر باران است. پاییز فصل رنگهاست رنگهایی که ملاحت و گرما را به آدمها منتقل می‌کند و البته فراموش نکنیم که ناخن‌ها هم بخش مهمی از زیبایی خانم‌ها را تشکیل می‌دهند بنابراین انتخاب یک رنگ لاک زیبا می‌تواند پاییزی زیبا و دلنشین همراه با جذابیت برایتان درست کند.

رنگ لاک برای پاییز

شیما اسدی میکاپ آرتیست درباره رنگ لاک مناسب پاییز به دوات آنلاین می‌گوید:

 

فصل پاییز با رنگهای دلربایی که دارد یکی از بهترین فصول برای بازی با رنگهاست. اما قبل از آن باید توجه داشت داشتن دست ها و ناخن های زیبا یک امر ضروری برای خانم ها است، لاک یکی از گزینه هایی است که در زیبایی ناخن ها نقش مهمی دارد البته اگر شما رنگ لاک تان را متناسب با فصل انتخاب کنید دستان زیباتر و ناخن های خاص تری خواهید داشت .

رنگ لاک برای پاییز

رنگ لاک مناسب برای فصل پاییز رنگ هایی هستند که به هر نحوی ردی از قرمزی در آن دارند، رنگهای مسی ، آجری، زرد نارنجی ،زرشکی ، قهوه‌ای و ....

 

شما اکثر این رنگها را در طبیعت می‌توانید ببینید. طبیعت پاییز طبیعت رنگهایی ست با توناژ قرمز است. نگاهی به برگهای درختان در فصل پاییز می‌تواند به خوبی شما را در این خصوص راهنمایی کند.

 

البته شما در انتخاب رنگ لاکتان باید یک چیز دیگر را هم درنظر بگیرد آن هم رنگ پوست دستتان است. کسانی که پوست دستشان سفید است تقریبا از همه رنگها می‌توانند استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

راه‌هایی برای زیبا نگه داشتن ناخن ها

نکاتی که درباره لاک ناخن باید بدانید

 

با این حال رنگهایی که از شارپی کمتری برخوردار هستند بیشتر روی دستهای تیره زیبا می‌شوند. بنابراین رنگهای حنایی، آجری، زرد و نارنجی برای کسانی توصیه می‌شود که پوست دستشان تیره است.

 

قبل از استفاده از لاک توجه داشته‌باشید بهتر است مانیکور کنید اگر دوست ندارید مانیکور انجام دهید فرم ناخن‌های خود را با سوهان ناخن درست کنید. اندازه ناخن‌ها باید یکسان باشد. کوتاهی و بلندی شلختگی زشتی به ناخن‌ها می‌دهد.

رنگ لاک برای پاییز

بهتر است از لاک‌های ژله‌ای استفاده کنید. اگر این لاک‌ها به دلیل سختی در پاک شدن شما را اذیت می‌کند می‌توانید از لاک‌های ژله‌ای که خودتان می‌توانید آن را بزنید و پاک کنید و نیازی به آرایشگاه ندارد استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.