2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کت چرم؛ انتخابی مناسب مردان شیک‌پوش
یک طراح مد و لباس توضیح داد:

کت چرم؛ انتخابی مناسب مردان شیک‌پوش

لباس های چرم لباس های فاخری هستند که معمولا افرادی با سلایق خاص و طرز زندگی متفاوت از عموم از آن استفاده می‌کنند. کت های چرم کوتاه برای آقایان جوان خوش استیل که شکم ندارند و اندام شان باریک است بسیار مناسب است.

دوات آنلاین-کت های چرم کوتاه یکی از جذاب‌ترین کت ها در فصل پاییز برای آقایان است. این کت‌ها بیشتر از سوی مردان جوان و خوش‌استیل که تیپی کژوال را انتخاب می‌کنند استفاده می‌شود. کت‌های چرم یک انتخاب بی‌نظیر برای شماست.

 

نیروانا فتحی طراح مد و لباس در این باره به دوات آنلاین می‌گوید:

 

لباس های چرم لباس های فاخری هستند که معمولا افرادی با سلایق خاص و طرز زندگی متفاوت از عموم از آن استفاده می‌کنند. کت های چرم کوتاه برای آقایان جوان خوش استیل که شکم ندارند و اندام شان باریک است بسیار مناسب است.

 

کت چرم کوتاه در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای و عسلی  و سبز موجود است اما بیشترین رنگی که استفاده می‌شود رنگ مشکی و قهوه‌ای است. این دو رنگ قابلیت ست کردن با رنگ‌های دیگر را دارد و این قابلیت بسیار هم بالاست.

یکی از بهترین استایل‌هایی که از کت های چرم می‌تواند استفاده کند استایل افرادی شبیه به بهرام رادان است. بهرام رادان میان هنرپیشه‌ها بیشتر از بقیه از چرم استفاده می‌کند.

 

اگر جوانی با اندام کشیده هستید می‌توانید از کت‌های چرمی که قد آن تا دور کمرتان است استفاده کنید. معمولا طراحی این کت‌ها یک کمر پهن در انتهای کت است که کشیدگی اندام را به خوبی نشان می‌دهد.

 

برش‌های زیادی که روی این‌کت ها است شکست‌های پی‌درپی ایجاد کرده و تمرکز را از یک نقطه بدن می گیرد و پخش می‌کند همین هم باعث می‌شود که ایرادات بدنی شما به چشم‌ نیاید. در عوض زیبایی‌های اندام شما برجسته شود. این کت‌ها مخصوص سنین ابتدایی جوانی است.

برخی کت‌های چرم پاییزی برش‌های ساده‌ای دارند و از پایین تنگ نمی‌شوند. این کت‌ها برای افرادی است که در یک محیط رسمی غیردولتی مشغول به کار هستند.

 

این کت‌های چرم را می‌توان با شلوارهای پارچه‌ای هم ست کرد. در این صورت تیپ شما از حالت اسپورت خارج شده و وضعیتی رسمی‌تر به خود می‌گیرد.

 

شما می‌توانید یک کت مشکی چرم را با شلوار طوسی یا جین ساده ست کنید. همچنین کت های قهوه ای یا عسلی را هم می توانید با لباس های سرمه ای ست کنید. شلوارهای کتان یا جین بهترین انتخاب برای این کت هاست. البته کفش‌هایتان نباید کتانی باشد کفش‌ها هم باید حالت کژوال داشته‌‌ باشد.

کمربند، ساعت و یک کیف چرم که بتوان با این کت‌ها ست کرد و مشکی رنگ باشند استایل شما را بسیار شیک می‌کند. از دستبندهای چرم مخصوص آقایان هم به عنوان اکسسوری متفاوت می‌توانید استفاده کنید.

 

اگر می‌خواهید خیلی خاص باشید جاکلیدی ماشین خود را هم از همان چرمی تهیه کنید که کت و کمربند و کیف تان از آن نوع است.

 

یک ادکلن مخصوص هم می‌توانید برای این استایل انتخاب کنید. ادکلنی که بوی میانی و غالب آن چرم باشد شما را جوانی خوش استایل، جدی و باهوش نشان خواهد داد و نفوذ شما را دربرابر دیگران زیاد می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.