2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نحوه افشای قتل آتنا به‌روایت یک شاهد

نحوه افشای قتل آتنا به‌روایت یک شاهد

در همان روزها که پلیس دنبال آتنا می‌گشت فردی در محله ما خودکشی کرد و ماموران احتمال دادند او آتنا را کشته و به‌دلیل عذاب وجدان به زندگی‌اش پایان داده باشد اما مدرکی در این خصوص وجود نداشت

دوات آنلاین-قاتل آتنا اصلانی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. این مرد که اسماعیل نام دارد پس از آن به ارتکاب این جنایت و کشتن زنی دیگر اقرار کرد که جنازه دخترک در خانه‌اش کشف شد.
یکی از دوستان پدر آتنا که از لحظات اول مفقود شدن کودک ۷ ساله کنار او بود، می‌گوید:” وقتی بهرام گفت از دخترش خبری نیست فکر کردیم به خانه‌شان رفته چون آتنا مرتب به خانه می‌رفت و پیش پدرش برمی‌گشت اما بعد از چند ساعت فهمیدیم او گم‌شده است. با یکی از اقوامم که وکیل است تماس گرفتم و به او گفتم ما نمی‌دانیم باید چه کار کنیم او جواب داد باید اعلام مفقودی کنیم.بعد از آن تحقیقات پلیس شروع شد. در همان روزها که پلیس دنبال آتنا می‌گشت فردی در محله ما خودکشی کرد و ماموران احتمال دادند او آتنا را کشته و به‌دلیل عذاب وجدان به زندگی‌اش پایان داده باشد اما مدرکی در این خصوص وجود نداشت.”
این مرد ادامه داد:” بهرام از فردی در بانه جنس خریده و نتوانسته بود پولش را بپردازد پلیس به او هم مشکوک شد اما مدرکی علیه این مرد نیز وجود نداشت. ماموران در روز پنجم مفقودشدن آتنا اسماعیل را که فردی سابقه‌دار بود بازداشت کردند اما این مرد هم حاضر به اعتراف نبود تا این‌که بالاخره متهم از بازداشتگاه با همسرش تماس گرفت و گفت مقداری مواد در پارکینگ خانه دارد و زنش باید آن را جا به جا کند . همسر و برادر این مرد در جست‌وجوهایی که در پارکینگ انجام دادند جسد را پیدا کردند و برادر اسماعیل پلیس را باخبر کرد به این ترتیب راز قتل فاش شد و او به کشتن زنی دیگر نیز اعتراف کرد.”
دوست پدر آتنا ادامه داد:”ماموران همان اول که اسماعیل را بازداشت کردند خانه او را هم بازرسی کردند اما چون محوطه پارکینگ در اختیار مستاجر بود اجازه نداشتند به انجا بروند و به همین دلیل جنازه آن موقع پیدا نشد.”

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.