کد خبر : 93742 تاریخ : ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ مرداد - 01:31
رقابت محمدمتین نصیری و امیرحسین قیاسی در خنداننده شو2 در ادامه مسابقه خنداننده شو 2 محمدمتین نصیری و امیرحسین قیاسی روی صحنه رفتند و استندآپ کمدی‌هایی را اجرا کردند که خیلی‌ها را به وجد آورد.

دوات آنلاین-در ادامه مسابقه خنداننده شو 2 محمدمتین نصیری و امیرحسین قیاسی روی صحنه رفتند و استندآپ کمدی‌هایی را اجرا کردند که خیلی‌ها را به وجد آورد. حالا باید دید از این دو نفر کدام‌یک به مرحله بعدی صعود می‌کند

 

اما درباره محمدمتین نصیری که 17 سال بیشتر ندارد و جوان‌ترین فردی است که تاکنون در خنداننده شو شرکت کرده شاید بد نباشد بدانید که او در زمینه نقاشی و گرافیک نیز مشغول فعالیت است و آثار متعددی را به تصویر کشیده است.

 

ببینید: فیلم استندآپ کمدی محمد متین نصیری

 

نمونه‌ای از آثار نصیری را که ساکن قزوین است، ببینید:

امیر حسین قیاسی هم بی شک یکی از بهترین  شرکت کننده های مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه است .

 

او بسیار زیرکانه و هوشمندانه با نوشتن متن های کمدی با مفاهیم عمیق و انتقادات اجتماعی توانسته است استعداد خود را در نویسندگی و کمدی نشان بدهد .

 

ببینید: فیلم استندآپ کمدی امیرحسین قیاسی

 

انتقادی که پانته‌آ بهرام به این کمدین وارد می‌داند این است که او از بدن خود استفاده نمی‌کند و اجراهایش خشک است اما به گفته رامبد جوان او این شیوه را هوشمندانه انتخاب کرده است.

حالا باید دید از این دو کدام‌یک به مرحله بعدی صعود می‌کنند. دو رقیب دیگر این مسابقه که هفته گذشته اجراهای آنها پخش شد ناصر محبی و علی صبوری هستند. شاید جالب باشد بدانید علی صبوری در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارد و یکی از پرطرفداران اینستاگرام محسوب می‌شود.

 

ابوطالب حسینی و محمدجواد رضایی دو رقیب دیگر هستند که اجراهای آنها را هفته پیش دیدید.

12jav.net