کد خبر : 93657 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد - 07:00
رابطه پنهانی جنایت آفرید متهم که برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران آورده‌شده‌بود به این جنایت هولناک اعتراف کرد و گفت دوستش به او گفته که با همسرش رابطه دارد و همین موضوع هم باعث انتقام‌گیری وحشتناک شده‌ است.

دوات آنلاین-رابطه عاشقانه زن با دوست همسرش  جنایت آتشین را رقم زد و مرد برای گرفتن انتقام دوستش را در ماشین زنده زنده آتش زد.

 

به گزارش دوات آنلاین، متهم که برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران برده‌ شده‌ بود به این جنایت هولناک اعتراف کرد و گفت دوستش به او گفته که با همسرش رابطه دارد و همین موضوع هم باعث انتقام‌گیری وحشتناک شده‌ است.

 

هرچند به گفته شاهدان متهم بلافاصله بعد از آتش‌زدن ماشین تلاش کرد در را باز کند و مقتول را نجات دهد اما نتوانست.

 

زمانی که خبر این آتش‌سوزی به ماموران داده شد پلیس و آتش نشانی در محل حاضر شدند و آتش را خاموش کردند و جسد سوخته مقتول را از آن بیرون کشیدند.

 

بر اساس محتویات پرونده متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف چندین‌باره به آتش زدن مقتول جزئیات قتل را شرح داد و گفت: مدتی بود که احساس می‌کردم همسرم مثل سابق نیست و با من مانند غریبه‌ها برخورد می‌کند بدون اینکه همسرم متوجه شود موضوع را پیگیری کردم و فهمیدم او با کسی رابطه دارد همسرم را تحت فشار قرار دادم و متوجه شدم کسی که با زنم پریسا رابطه داشته دوستم شروین است که در همسایگی ما کار می‌کند. این موضوع به شدت من را ناراحت کرد. شب و روز نداشتم و اصلا نمی‌توانستم زندگی عادی داشته ‌باشم. من دو بچه دارم حتی به اینکه از زنم انتقام بگیرم هم فکر کردم اما جواب بچه‌هایم را نمی‌توانستم بدهم به دنبال این بودم که به خودم ثابت کنم اشتباه کرده‌ام و همسرم تحت فشار اینطور به من گفته ‌است.

روز حادثه با شروین قرار گذاشتم به او گفتم می‌خواهم به مسافرت بروم و خواستم تا ماشینم را چک کند. وقتی سر قرار حاضر شد و با هم سوار ماشین شدیم، سر صحبت را باز کردم و از او خواستم توضیحی درباره رابطه‌اش با همسرم بدهد. شروین حتی انکار نکرد و به من گفت که با زن من رابطه داشته‌ است. آنقدر از این مساله ناراحت شدم که از ماشین پیاده ‌شدم، درها را قفل کردم، روی ماشین بنزین ریختم و فندک زدم. این کار چند ثانیه بیشتر طول نکشید و شروین نتوانست از ماشین پیاده ‌شود و سوخت. وقتی ماموران آمدند من موضوع را به آنها گفتم.

 

وقتی پلیس همسر پیام را مورد بازجویی قرار داد او به رابطه با شروین اعتراف کرد در پایان جلسات بازپرسی و با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

متهم روز گذشته در شعبه 8 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: شروین با همسرم پریسا رابطه برقرار کرده و آنها به من خیانت کرده‌ بودند من یک لحظه وقتی شروین در چشمانم نگاه کرد و گفت با زن من رابطه داشته به شدت خشمگین شدم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و ماشین خودم را که شروین در آن بود به آتش کشیدم.

 

در ادامه شاهد پرونده در جایگاه قرار گرفت او گفت: من وقتی رسیدم پیرمردی آن اطراف داشت فریاد می‌زد که جوانی در ماشین آتش گرفته است.  مرد خیلی ترسیده ‌بود. از من خواست کمک کنم. نزدیک ماشین  شدم. دیدم مرد جوانی (متهم) آنجا ایستاده‌ است و با در ماشین کلنجار می‌رود. پرسیدم چه می‌کنی؟ گفت کسی در ماشین هست و هرچه سعی می‌کنم نمی‌توانم در را باز کنم. من هم او را کنار زدم و در را باز کردم اما همان لحظه ماشین منفجر شد و نتوانستیم مردی را که داخل ماشین بود نجات دهیم. بعد از آن هم پلیس و آتش‌نشانی به محل رسیدند و آتش را خاموش کردند.

 

بعد از گفته‌های شاهد پرونده و بیان آخرین دفاعیات از سوی متهم و وکیل مدافع او هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net