کد خبر : 93653 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲۷ مرداد - 12:01
یک طراح مد و لباس توضیح می‌دهد: چگونه لباس عروس را زیباتر کنیم؟ چیزی که یک لباس عروس را از دیگر لباس ها متفاوت می‌کند اکسسوری‌هایی است که در آن لباس استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید یک عروس زیبا و متفاوت باشید به اکسسوری‌هایی که باید استفاده کنید بسیار توجه کنید.

دوات آنلاین-رویای یک شب زیبا و ملکه بودن در آن شب برای همه دختران جوان مشترک است. مدل های مختلف لباس عروس و بازار داغ این لباس‌ها نشان می‌دهد هرچیز در دنیا تغییر کند رویای دختران برای پوشیدن لباس سفید تغییر نمی‌کند.

 

نازی امینی طراح مد و لباس به عروس‌ها پیشنهاد می‌کند همه تمرکز خود را روی آرایش‌های آنچنانی نگذارند و به چیزهایی فکر کنند که آنها را در شب عروسی خاص و زیبا می‌کند. او به دوات آنلاین می‌گوید:

 

هرچند مدل های مختلف و زیادی برای لباس عروس وجود دارد اما فاصله بین زیبا‌ترین تا معمولی‌ترین آنها زیاد نیست. چیزی که یک لباس عروس را از دیگر لباس ها متفاوت می‌کند اکسسوری‌هایی است که در آن لباس استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید یک عروس زیبا و متفاوت باشید به اکسسوری‌هایی که باید استفاده کنید بسیار توجه کنید.

 

دستکش، کلاه، چتر و بادبزن چیزهایی است که می‌توانید در روز عروسی استفاده و خود را از دیگر عروس‌ها متفاوت کنید

.

استفاده از چتر و کلاه با تور همزمان امکان‌پذیر نیست. عروس‌هایی که مراسم آنها در تابستان است و از کلاه به عنوان سایه‌بان استفاده می‌کنند دیگر نباید از چتر استفاده کنند.

 

استفاده از کلاه برای عروس بسیار کم است و اقبال عمومی به دلیل اینکه زیبایی چتر بیشتر است به سمت چترهاست. البته باید توجه داشت کلاه جذابیت و اصالت خاصی دارد کسانی که از کلاه استفاده می‌کنند شخصیت اصیل و لاکچری دارند و خاص بودن در همه ابعاد زندگی آنها وجود دارد.

از انجایی که چتر در دست عروس است و موهای تزئین شده او را به هم نمی ریزد و استفاده از آن هم آسان‌تر است بنابراین استفاده از چتر به جای کلاه برای عروس ها راحت تر است.

 

ست‌های چتر و بادبزن از جنس های مختلفی است. ست‌های گیپور یکی ازپرطرفدارترین آنهاست.

 

گیپور سفید خالص برای چتر‌های عروس می‌تواند شما را به یک عروس خاص تبدیل کند این چتر‌ها مناسب عروس‌هایی است که در تابستان و در فضای باز مانند باغ مراسم عروسی دارند. اگر مراسم عروسی شما از بعد‌از ظهر شروع می‌شود و قرار است در باغ و فضای باز هم عکاسی کنید چتر و بادبزن را فراموش نکنید.

ست تور هم جذابیت بسیاری دارد. می‌توانید از جنس تور لباس خود سفارش چتر هم بدهید این چتر‌ها با گلدوزی‌ها و تزئینات خاص زیبا و دلربا هستند. برای بادبزن هم می‌توانید از پرهای سفید و تور استفاده کنید.

مروارید دوزی روی بادبزن‌های تان را فراموش نکنید. مروارید یکی از ضروریات بادبزن برای عروس است. می‌توانید روی چتر و بادبزن خود روبانی هم‌رنگ گلهایی دسته گل عروس استفاده کنید و به یاد داشته باشید چیزی که شما را خاص می‌کند فقط لباس عروس نیست بلکه ایده‌هایی جذاب و ظریف در دیزاین شماست.

12jav.net