کد خبر : 93163 تاریخ : ۱۳۹۷ جمعه ۱۵ تير - 00:47
پربازدیدترین‌های هفته گذشته/ از الناز شاکردوست تا سارا و نیکای پایتخت

دوات آنلاین-در هفته‌ای که گذشت اخبار مربوط به قتل شرور معروف تهران در زندان رجایی‌شهر بیش از همه جلب توجه کرد. در این مجموعه 7 مطلبی را که طی هفته گذشته بیش از همه مورد پسند مخاطبان قرار گرفت را جمع‌آوری کرده‌ایم. برای خواندن هر یک از این مطالب روی عنوان آن کلیلک کنید.

 

معمای قتل شرورمعروف پیچیده شد

هنوز معلوم نیست چه کسی وحید مرادی را به قتل رسانده است. در این خبر می خوانید بازپرس پرونده برای حل این معما سه دستور ویژه صادر کرده است. طبق نخستین دستور فیلم‌های دوربین‌های مداربسته زندان باید به کارآگاهان پلیس آگاهی داده تا شاید با بررسی آنها مشخص شود چه کسی وحید را کشته است...

 

 

 

سلطان سکه کیست؟

مردی 58 ساله 2 تن سکه (معادل 250 هزار قطعه ) با مبلغی حدود 740 میلیارد تومان را در طول سال 96 خریداری کرد. او بازداشت شده است - عده‌ای کارت ملی خود را روزانه 30 تا 40 هزار تومان اجاره می‌دادند تا خریداران ارز و سکه بتوانند تعداد بیشتری خرید کنند....

 

 

 

 

طلاق به‌خاطر حقوق بالای شوهر

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده علیه شوهرش شکایت کرد و گفت: من یک سال در سختی زندگی کردم تا این‌که پس از این همه مدت، یک شب فیش حقوقی بهداد را دیدم و شوکه شدم. فهمیدم که بهداد در این مدت پست و مقامش بالاتر رفته و درآمد خیلی بیشتری دارد. او یک سال تمام به من دروغ گفت.

 

 

 

 

سرنوشت عجیب منتخبان خنداننده شو

از روز پنج‌شنبه سری دوم خنداننده شو شروع شد اما جالب است بدانید یک سال پس از اتمام «خنداننده شو 1»، تعدادی از 16 خنداننده برتر سرنوشت شان تغییر کرده است و توانسته اند یک شبه ره صد ساله را طی کنند؛ از اجرای تورهای استندآپ در سراسر کشور گرفته تا حضور در صحنه نمایش و دیده شدن بر پرده سینما.

 

 

 

 

زندگی خانوادگی الناز شاکردوست

شاکردوست در مصاحبه‌ای گفته است: زن موجود کوچکی نیست که نویسنده‌ها و کارگردانان صرفاً به‌عنوان یک ابزار در فیلمشان استفاده کنند. رنگ و لعابی به صورتش بزنند و به‌عنوان یک وسیله ـ مثل یک نگاه کاملاً‌ مبتذلی که بعضی از آقایان به زن دارند ـ در فیلم هم همان‌طور استفاده کنند. من در این فیلم‌ها بازی نکردم. علت اصلی کار نکردن من،‌ همین بود.. ..

 

 

 

 

 

 

 

رنگ لباس را چه‌طور ست کنیم

ست کردن رنگ لباس نکته اصلی در خوش‌تیپی است . به‌عنوان مثال اگر لباس تان به رنگ سرمه ای است، باید از پوشیدن رنگ مشکی بپرهیزید زیرا ظاهر شما را بیش از حد تیره نشان می دهد. به جای آن به دنبال رنگ های روشن باشید. به عنوان مثال رنگ سفید در کنار رنگ مشکی بسیار شیک و کلاسیک به نظر می رسد.

 

 

 

 

 

 

سارا و نیکا: در پایتخت از ترس گریه کردیم

مصاحبه با سارا و نیکا اگرچه مربوط به هفته پیش نیست اما در هفته گذشته بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. آنها در بخشی از این گفت‌وگو گفته‌اند:سعی می‌کنیم بازیگری را خیلی جدی‌تر ادامه‌ بدهیم. کاری که لازم باشد برای بهتر شدن و ماندن در این کار انجام می‌دهیم. امیدوارم در بازیگری پیشرفت کنیم....

12jav.net