کد خبر : 93118 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۲ تير - 08:24
قتل شرور معروف تهران در زندان وحید مرادی، شرور معروف تهران که چندی پیش به اتهام قتل عمد دستگیر و بازداشت شده بود، در زندان رجایی شهر به قتل رسید.

دوات آنلاین-وحید مرادی، شرور معروف تهران که چندی پیش به اتهام قتل عمد دستگیر و بازداشت شده بود، در زندان رجایی شهر به قتل رسید.

 

ساعت 19:54 دقیقه چهارشنبه 26 اردیبهشت امسال بود که مأموران کلانتری 163 ولنجک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند در یک نزاع مرگبار در خیابان 21 ولنجک، بن‌بست اول یکی از اوباش معروف تهران (وحید مرادی) یکی از دوستان 28 ساله خود (حسین) را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و دو خواهرزاده مقتول را نیز زخمی کرده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر، قاضی محسن مرادی، بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم جنایی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه حاکی از آن بود قاتل در یک برج (طبقه دهم)، میهمان یکی از دوستانش به نام حسین بوده و در این میهمانی دو خواهرزاده حسین نیز حضور داشته‌ و مشروبات الکلی مصرف شده بود.

در حین میهمانی وحید و حسین در لایو اینستاگرام شروع به فحاشی نسبت به یکدیگر کردند که وحید با ضربات متعدد چاقو به حسین و دو خواهرزاده وی حمله‌ور شد و سپس فرار کرد.

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بازداشت وحید آغاز شد تا اینکه کارآگاهان پلیس اداره آگاهی تهران موفق شدند قاتل را حین فرار از کشور و در 500 متری مرز ترکیه بازداشت کنند. وحید در همان ابتدا به قتل حسین اعتراف کرد و گفت که درگیری به خاطر فحاشی حسین و مست بودن دو طرف به وقوع پیوسته است.

مرادی پس از بازداشت به زندان رجایی شهر منتقل شد تا تحقیقات پرونده تکمیل و پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شود.

دیروز (دوشنبه) 11 تیر، وحید مرادی در هواخوری زندان رجایی شهر با چند تن از زندانیان دیگر، درگیری لفظی پیدا کرد به طوری که این مشاجره به درگیری فیزیکی منجر شد.

وحید مرادی در این درگیری به خاطر برخورد جسم سخت به سر، جان خود را از دست داد.

12jav.net