کد خبر : 138951 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين - 07:02
تعرض‌ باوعده استخدام مانکن مرد فریبکار که با وعده استخدام دختران مانکن، آنها را فریب داده و به آنها تعرض کرده است، بازداشت شد.

دوات آنلاین-مرد فریبکار که با وعده استخدام دختران مانکن، آنها را فریب داده و به آنها تعرض کرده است، بازداشت شد.

 

به گزارش جوان، سرهنگ دانشپور رئیس پلیس فتای استان کردستان گفت: چندی قبل دختری به مأموران پلیس فتای سنندج خبر داد که در دام مردی فریبکار گرفتار شده است. او توضیح داد: در یکی از کانال های تلگرامی به آگهی برخورد کردم که از خانم های جوان با شرایط جسمی و ظاهری مناسب، به عنوان مانکن دعوت به کار کرده بود و من که در جست وجوی کار بودم باشماره ارائه شده تماس گرفتم. در ابتدا مردی جوان خود را به عنوان استعدادیاب یکی از مزون های مشهور تهران در سنندج معرفی کرد و برای تست چهره و وضعیت جسمی از من تعدادی عکس خواست و گفت که در شهرستان مانکن مناسب انتخاب و به مزون های معروف تهران معرفی می کند، سپس بعد از گرفتن عکس های زیادی از من گفت که در مرحله اول تأیید شده ام و برای ادامه روند استخدامی باید حضورا، در آدرس اعلامی حاضر شوم تا لباس مناسب را پرو کنم که بعد از چند تماس اعتماد من جلب شد و من را به یک منزل مسکونی کشاند و اقدام به گرفتن چندین عکس دیگر از من کرد.

 

از اینجا به بعد روابط ما بیشتر شد تا جایی که به من قول ازدواج داد اما مدتی که گذشت من را تهدید کرد در صورت وارد نشدن به رابطه عکس هایم را منتشر می کند.

 

سرهنگ دانش پور گفت: پس از تشکیل پرونده، مأموران پلیس متهم را بازداشت کردند. متهم در بازجویی ها به جرمش اعتراف کرد و گفت که با انگیزه غیراخلاقی و برقراری ارتباط این اعمال را مرتکب شده و مزونی اصلا در کار نبوده است.

 

بنابراین متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

12jav.net