کد خبر : 138936 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ فروردين - 21:24
فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 27 فروردین مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

امکاناتی را که الان داری راحت به دست نیاورده ای. پس قدرشان را بدان و ناشکری نکن. شاید خیلی‌ها از تو بیشتر داشته باشند اما نتوانند از داشته‌های خود لذت ببرند. سعی کن از زندگی‌ات لذت ببری.

 

اردیبهشت

کیفیت زندگی اعضای خانواده‌ات تا حد زیادی به تو بستگی دارد. پس باید تا می‌توانی از آنها مراقبت کنی و تلاش‌ات این باشد که برای آنها زندگی راحتی فراهم کنی تا خیال‌شان از خیلی بابت‌ها راحت باشد. این مهم‌ترین وظیفه تو است.

 

خرداد

فقط انجام وظایفی را برعهده بگیر که توان انجام‌شان را داری. قول بی‌دلیل به دیگران نده و مسئولیت کارهایی را که برایت سخت است که انجام‌شان در توان تو نیست نپذیر. در شرایط بغرنج سعی کن با قاطعیت نه بگویی و خودت را راحت کنی.

 

تیر

از تو چیزهایی خواسته می‌شود قبل از قبول یا ردشان خوب فکر کن. مجبور نیستی آنی و بلافاصله جواب بدهی. هیچ اجباری هم نیست که کاری را که نمی‌پسندی انجام بدهی اما به هر حال اگر کمکی از دستت برمی‌آید بد نیست برای دیگران انجام بدهی و گرهی از مشکلات شان حل کنی.

 

مرداد

در زندگی همه آدم‌ها گره‌هایی می‌افتد. بعضی‌ها این مهارت را دارند که با درایت و منطق گره را باز کنند و بعضی دیگر سریع مستاصل می‌شوند و خیال می‌کنند دنیا به آخر رسیده است. باید سعی کنی وقتی با این گره‌ها مواجه می‌شوی خونسرد باشی و قدم به قدم برای حل مشکل گام برداری.

 

شهریور

مطمئن باش نمی‌توانی یک شبه ره صد ساله بروی. پس به جای خیالبافی بنشین و برای رسیدن به هدفی که تعیین کرده‌ای برنامه بریز تا بتوانی گام به گام پیش بروی. مهم این نیست که سرعت تو چقدر است بلکه مهم این است که گام‌هایت را محکم برداری و در جای محکم بگذاری.

 

مهر

مراقب باش زیر پایت ناگهان خالی نشود. آیا واقعا دوستانی که الان با آنها در ارتباط هستی دوستان واقعی هستند و رد لحظات سخت به کمک تو می‌آیند؟ به این موضوع خوب فکر کن. باید در این باره با خودت به نتیجه برسی و فقط روی آئدم‌هایی حساب باز کنی که نسبت به آنها مطمئن هستی.

 

آبان

اطمینان داشته باش به خواسته‌ات می‌رسی البته به شرط این‌که مداوم و مسمتر برای آن تلاش کنی. نباید خسته شوی. باید همه سعی خودت را بکنی. در این صورت عوامل دیگر هم به کمک تو خواهند آمد.

 

آذر

خیلی از عوامل در اختیار تو نیست. اتفاقاتی می‌افتد که تو نمی‌توانی در آنها دخل و تصرف داشته باشی و چاره‌ای جز پذیرش نداری. پس باید خودت را برای مواقع بحرانی آماده کنی. اصلا روحیه‌ات را نباز . اگر مشکلی پیش بیاید زودگذر و موقت است.

 

دی

نه خوشی‌های زندگی همیشگی هستند و نه سختی‌ها وتلخی‌هایش. پس نه زیاد از حد خوشحال شو و نه زیادی مغموم. باید یاد بگری روی احساسات خودت کنترل داشته باشی و هیجان‌زده نشوی. چون تصمیم‌گیری‌های هیجانی به زیان تو خواهد بود.

 

بهمن

بزرگترین کسی که می‌تواند به تو ضربه بزند خود تو هستی. نباید مرتب غرق در افکار منفی شوی. نباید وقتت را به بطالت بگذرانی. نباید به خاطر خوشی‌های لحظه‌ای آینده‌ات را خراب کنی. اگر به فکر زندگی‌ات نباشی ضربه‌های بدی خواهی خورد.

 

اسفند

سختی‌هایی را که از سر گذرانده ای فراموش کن. دوره تازه‌ای شروع شده و مشکلات خرده هم در حال برطرف شدن هستند. همه چیز رو به آرامش می‌رود و تو هم باید سعی کنی مثبت اندیش باشی و از زندگی‌ات نهایت لذت را ببری.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 27 فروردین: سال خوب و خوشی در انتظارت است. البته این به معنی آن نیست که همیشه شاد خواهی شد و هیچ اتفاق منفی و بدی نمی‌افتد اما تلخی‌ها و سختی‌ها زودگذر هستند و تو از آنها عبور خواهی کرد. زندگی‌ات را به خاطر حرف‌های دیگران تغییر نده و دستخوش گفته‌های فریبنده اما تو خالی نشو.

12jav.net