کد خبر : 138926 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ فروردين - 07:01
اجراهای قسمت 23 عصر جدید قسمت 23 برنامه عصر جدید برنامه‌ای خاص و ویژه بود به این دلیل که 4 اجرا با 4 چراغ سفید به فینال رفت و در نهایت دو کارت طلایی هم به شرکت کنندگان داده شد.

دوات آنلاین-قسمت 23 برنامه عصر جدید برنامه‌ای خاص و ویژه بود به این دلیل که 4 اجرا با 4 چراغ سفید به فینال رفت و در نهایت دو کارت طلایی هم به شرکت کنندگان داده شد.

 

نخستین نمایش برنامه 25 فروردین را دو جوان که به گروه خیر و شر معروف شدند  اجرا کردند و در نهایت با رای داوران برنده اصلی این قسمت از عصر جدید شدند.

 

اجرای گروه خیر و شر را اینجا ببینید.

 

پس از آن دختری 9 ساله به نام نیوشا ارزنده روی صحنه نقالی کرد و در پایان از رویا نونهالی کارت طلایی گرفت.

 

اجرای نیوشا ارزنده را اینجا ببینید.

 

نمایش پانتومیم گروه دو دلقک و نصفی نتواسنت نظر داوران را جلب کند و رای قرمز آنها بعث شد شرکت کننده خردسال این گروه اشک بریزد و همه را ناراحت کند.

 

اجرای این گروه را اینجا ببینید.

 

در ادامه گروه پایتخت روی صحنه رفت و با  نور و حرکات موروزن نمایش زیبایی را اجرا کرد که باعث شد در پایان احسان علیخانی به آنها کارت طلایی بدهد.

 

اجرای گروه پایتخت را اینجا ببینید.

 

سپس نوبت به محمد بیک محمد رسید تا هنر خوانندگی‌اش را نشان بدهد. او بعد از اجرا با سه چراغ قرمز مواجه شد و فقط سید بشیر حسینی رای سفید داد اما ناگهان آریا عظیمی نژاد نظرش را عوض کرد و محمد هم در نهایت با نظر حاضران در استودیو به فینال رفت. نکته جالب این برنامه خوانندگی محمد برای پدرش بود.

 

اجرای محمد بیک محمدی را اینجا ببینید.

 

آکروبات حامد نصیری اگرچه زیبا بود و لحظات مهییج داشت اما در پایان به نتیجه خاصی نرسید و حامد باید منتظر آرای مردمی بماند.

 

آکروبات حامد نصیری را اینجا ببینید.

 

تصویرسازی و نقاشی رضا ازوجی از رویا نونهالی با 4 چراغ سفید مواجه شد اما رضا هم باید ببیند مردم به او رای می‌دهند یا نه.

 

هنرنمایی رضا ازوجی را اینجا ببینید.

12jav.net