کد خبر : 138901 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ فروردين - 12:03
جنایت به‌خاطر متلک‌پرانی در حال پرسه زنی با موتور در شهرک ولیعصر بودیم که مقتول به ما متلک پرانی کرد ؛ زمانیکه توقف کردیم تا علت متلک پرانی را سوال کنیم ، ناگهان او با مشت ضربه ای به صورت علیرضا زد که همین موضوع باعث آغاز درگیری شد .

دوات آنلاین-معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری دو جوان به اتهام ارتکاب جنایت در شهرک ولیعصر خبر داد ؛ این دو جوان چندی پیش ، طی یک درگیری خیابانی جوان دیگری را با ضربه چاقو به قتل رسانده بودند .

 

به گزارش دوات آنلاین سرهنگ علی ولی پور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت 23:00 جمعه گذشته وقوع یک درگیری منجر به جنایت به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد ؛ با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد .

 

در همان تحقیقات اولیه از شاهدان صحنه درگیری مشخص شد که مقتول به نام مرتضی ( 20 ساله ) با دو سرنشین یک موتورسیکلت درگیر شده ؛ یکی از سرنشینان موتورسیکلت با چاقو ضربه ای به مقتول زده و پس از آن از محل متواری شدند .

 

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی هویت دو تن از جوانان ساکن شهرک ولیعصر به نام های علیرضا ( 21 ساله ) و محسن ( 22 ساله ) به عنوان سرنشینان موتورسیکلت متواری شده از صحنه درگیری ، اطلاع پیدا کردند که آنها پیش از این نیز دارای سابقه نزاع و درگیری و همچنین موادمخدر هستند که بلافاصله پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتشان نیز متواری شده بودند .

 

اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا نهایتا مخفیگاه آنها در یک کارگاه رویه کوبی مبل در منطقه علی آباد قاجار شناسایی شد و سرانجام در ساعت 2 بامداد امروز یکشنبه هر دو نفر در داخل کارگاه رویه کوبی مبل دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

 

علیرضا و محسن در اعترافات خود عنوان داشتند : در حال پرسه زنی با موتور در شهرک ولیعصر بودیم که مقتول به ما متلک پرانی کرد ؛ زمانیکه توقف کردیم تا علت متلک پرانی را سوال کنیم ، ناگهان او با مشت ضربه ای به صورت علیرضا زد که همین موضوع باعث آغاز درگیری شد .

 

محسن با اعتراف به ارتکاب جنایت به کاراگاهان گفت : آن شب من راننده موتور بودم و علیرضا ترک موتور نشسته بود ؛ زمانیکه مقتول به صورت علیرضا ضربه زد ، من نیز با چاقوی همراه خود ضربه ای به سمت گردن مقتول پرتاب کردم که چاقو به گردن او اصابت کرد و همانجا روی زمین افتاد ؛ به شدت ترسیده بودم ؛ با موتور به سرعت از محل فرار کردم ؛ پیش از این مدتی به عنوان کارگر رویه کوبی مبل در یک کارگاه کار می کردم ؛ به علیرضا پیشنهاد دادم تا مدتی به عنان کارگر در کارگاه رویه کوبی  مخفی شویم اما پلیس محل کارگاه رویه کوبی مبل را شناسایی کرده و هر دو نفرمان دستگیر شدیم .

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح هر دو متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند .

12jav.net