کد خبر : 138331 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۱ اسفند - 21:26
فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 22 اسفند مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

افکار منفی را از سرت بیرون کن. تا گوشه‌ای تنها می‌نشینی یا می‌خواهی به موضوعی فکر کنی این افکار منفی به مغزت هجوم می‌آورند. همین افکار آزاردهنده است که باعث می‌شود سرحالی لازم را نداشته باشی. برای راندن این افکار باید تمرین کنی.

 

اردیبهشت

سرحال و پرانرژی باش. روز خوبی در پیش داری. همه چیز طبق انتظارت پیش می‌رود البته اتفاق باشکوه خاصی رخ نخواهد داد اما کارها روی روال است و مشکلی وجود نخواهد داشت. پس سعی کن از این روز لذت ببری.

 

خرداد

باید یاد بگیری از زندگی‌ات لذت ببری. این کار کاملا نیاز به تمرین دارد و باید مرتب با خودت تکرار کنی که همه چیز رو به راه است و تو برای خوشبختی چیز زیادی کم نداری. به اندازه خودت از هر چیزی که لازم داری بهره برده‌ای. قدر نعمت‌هایی را که نصیبت شده است بدان.

 

تیر

سعی کن طوری رفتار کنی که دیگران تو را قدرشناسی بشناسند. اگر کسی به تو خوبی کرد حتما برایش جبران کن و جواب رفتارهای بد را با بدی نده. اگر با دیگران با محبت رفتار کنی نتیجه‌اش به خودت برمی‌گردد و زندگی بهتری خواهی داشت.

 

مرداد

خودت باید زندگی‌ات را بهتر کنی. اگر می‌خواهی در همه زمینه‌ها جلوتر بروی باید تلاش‌ات را بیشتر کنی. مخصوصا این‌که تو هوش لازم را برای این کار داری و می‌توانی برای خودت فرصت سازی کنی. یادت نرود در این مسیر دست نیازمندان را هم بگیری و به آنها هم کمک کنی.

 

شهریور

از فرصت‌هایی که برایت پیش می‌آید نهایت بهره را ببر. گاهی فرصت‌هایی ایجاد می شود اما تو اصلا متوجه نمی‌شوی و غفلت می‌کنی همین هم باعث می‌شود ضرر کنی. باید شش دانگ حواس‌ات به پیرامون‌ات باشد تا بتوانی این موقعیت‌ها را تشخیص بدهی و از آنها استفاده کنی.

 

مهر

تشخیص دادن این‌که چه کسانی دوستان واقعی تو هستند کار آسانی نیست و باید افراد را در موقعیت‌های مختلف امتحان کنی. پس تا با یکی آشنا شدی سریع به او اعتماد نکن و صمیمی نشو. آشنایی‌های تازه‌ای در راه هست. حواس‌ات باشد با احتیاط رفتار کنی البته نباید کاری کنی که دیگران از تو برنجند.

 

آبان

اگر از کسی دلخوری داری او را ببخش و فراموش کن. تا کی می‌خواهی با ناراحتی زندگی کنی. اگر ببخشی خودت هم راحت می‌شوی. مطمئن باش آن شخص هم متوجه رفتار ناشایستش شده و از کاری که کرده پشیمان است. لازم نیست بیش از این او را سرزنش کنی یا کینه به دل بگیری.

 

آذر

چرا خودت را سرزنش می‌کنی؟ این همه کار درست در زندگی‌ات انجام داده و کلی موفقیت‌های کوچک و بزرگ به دست آورده‌ای. اینها اصلا کم نیست. حالا اشتباه‌هایی هم داشته ای. همه آدم‌ها در زندگی اشتباه می‌کنند اصلا نباید خودت را به خاطر این خطاها تنبیه کنی بلکه باید درصدد جبران بربیایی.

 

دی

گاهی وقت‌ها خطاهای آدم قابل جبران نیست. مخصوصا وقتی که دل کسی را می‌شکنی شاید دیگر نتوانی او را آرام کنی. پس بهتر است مراقب حرف‌هایت باشی. ممکن است چیزی بگویی بدون این‌که منظور بدی داشته باشی اما آن حرف در یک موقعیت تعبیر نادرستی پیدا کند و باعث دلخوری شود.

 

بهمن

امیدت را از دست نده. آینده خیلی روشنی در انتظارت است و روزهای درخشانی را خواهی دید اما قبل از آن با سختی‌هایی مواجه می‌شوی. باید بتوانی این شرایط را تحمل کنی و از عهده مشکلات بربیایی. همیشه امیدوار باش. پیروزی در انتظارت است.

 

اسفند

روزهای سخت‌ات رو به اتمام است. کمی تحمل کن. از این به بعد اوضاع بهتر می‌شود و کارها سر و سامان می‌گیرد. از این‌که این مدت مقاومت کردی خوشحال باش. میوه این صبر و تحمل را به زودی خواهی چشید.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین22 اسفند: سال خوبی در پیش داری. امسال برایت پر از اتفاقات خوب خواهد بود. البته روزهایی هم پیش می‌آیند که احساس سرخوردگی و ناراحتی کنی اما این روزها زیاد نیستند و مشکلات برایت باقی نمی‌مانند. فقط مراقب روابط جدیدی که ایجاد می‌کنی باش.

 

 

12jav.net