کد خبر : 138278 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ اسفند - 00:02
فال روزانه و فال تولد دوشنبه 20 اسفند مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

هرگز و هرگز و هرگز در شرایط عصبانیت تصمیم‌گیری نکن چون در ان شرایط قوه تشخیص تو خوب کار نمی‌کند و نمی‌توانی همه زوایای تصمیمی را که گرفته‌ای بسنجی و در نهایت پیشمان خواهی شد. همیشه بگذار خشم‌ات فروکش کند بعد به این فکر کن که حالا چه باید بکنی.

 

اردیبهشت

باید یاد بگیری افکارت را مترکز کنی. معمولا وقتی می‌خواهی به موضوعی بیندیشی فکرت هزار راه می‌رود و از مسئله اصلی پرت می‌شود. همین هم باعث می‌شود سردرگم شوی. باید بتوانی تمرکز کنی. اگر برایت سخت است توصیه می‌کنیم افکارت را بنویسی.

 

خرداد

مراقب مطالبی که در فضای مجازی می‌نویسی و عکس‌هایی که به اشتراک می‌گذاری باش. یادت نرود هر کسی می‌تواند به این مطالب و عکس‌ها دسترسی پیدا کند و ممکن است از آنها سوء‌استفاده کند و برایت دردسری بزرگ درست شود.

 

تیر

از هر چیزی که بوی دردسر می‌دهد دوری کن. ممکن است مثلا در خیابان کسی بی‌دلیل به تو توهین کند یا حرف زور بزند. حتی در این شرایط هم درگیر نشو و از هر گونه کشمکش پرهیز کن. ممکن است حادثه تلخی رخ بدهد که پشیمانی همیشگی به بار بیاورد.

 

مرداد

از کارهایی که کرده‌ای و از گذشته‌ات می‌توانی پشیمان باشی اما حسرت نخور. از این پشیمانی به نفع خودت استفاده کن و سعی کن آنها را به بهترین نحو ممکن جبران کنی نه این‌که زانوی غم بغل بگیری و چنان غرق در حسرت شوی که نتوانی هیچ کار درستی را انجام بدهی.

 

شهریور

تصمیم درستی گرفته‌ای. سعی کن آن را عملی کنی. البته برای رسیدن به نتیجه به پشت کار و زمان نیاز داری. از راهی که می‌روی خسته نشو. مطمئن باش در آخر فرصت خوبی برای استراحت و لذت بردن از نتیجه کارهایت خواهی داشت.

 

مهر

باید یاد بگیری از زندگی لذت ببری.این کاملا آموختنی است. برای لذت بردن از زندگی نباید حتما اتفاق ویژه‌ای در زندگی‌ات رخ بدهد. خودت کارهایی را پیدا کن که با انجام آنها حالت خوب می‌شود. این کارها باید ساده و کم هزینه باشد. مثل پیاده روی، ورزش، موسیقی گوش دادن و ...

 

آبان

اگر نخواهی ورزش کنی و تحرک کافی نداشته باشی به زودی انواع مریضی‌ها از کمردرد تا فشار خون و ... سراغ‌ات می‌آید. به ویژه این‌که از لحاظ تغذیه‌ای زیاد رعایت نمی‌کنی و اهل غذاهای سرخ‌کردنی و نمک و خوراکی‌های مضر هستی. بد نیست یک آزمایش کامل هم بدهی.

 

آذر

خودت را تشویق کن. تو شایسته تشویق هستی. باور کن تو خیلی خوبی. توانایی‌های زیادی داری. پر از استعداد هستی. کارهای مثبت زیادی انجام می‌دهی اما قدر خودت را نمی‌دانی. با تشویق خودت کاری کن که حال بهتری پیدا کنی. مثلا به رستوران برو یا یک کار دیگر را که مورد علاقه‌ات است انجام بده.

 

دی

معاشرت با آدم‌های مناسب باعث می‌شود حس و حال خوبی پیدا کنی. از این دست آدم‌ها دور و اطرافت هستند باید سعی کنی با آنها روابط نزدیک‌تری برقرار کنی و دوستی‌ات را به آنها نشان بدهی. از طرفی از معاشرت با آدم‌هایی که حال‌ات را بد می‌کنند فاصله بگیر و خیلی قاطعانه به دوستی‌ات با آنها خاتمه بده.

 

بهمن

سعی کن محکم و قاطع باشی. اگر تصمیمی می‌گیری نگذار سختی‌های راه تو را از ادامه مسیر منصرف کن. اجازه نده شرایط بر تو تحمیل شود. باید بتوانی همه شرایط را مدیریت کنی. با توجه به توانایی‌هایی که داری موفق خواهی شد به شرط این‌که قاطعیت لازم را داشته باشی.

 

اسفند

سعی کن کسانی را برای دوستی انتخاب کنی که از طبقه اجتماعی و اقتصادی خودت باشند و از نظر فرهنگی با آنها همخوان باشی. آشنایی‌های تازه‌ایخواهی داشت که بخشی از آن ممکن است از طریق فضای مجازی باشد. مراقب باش با همه این افراد صمیمی نشوی و فقط کسانی را انتخاب کنی که از هر نظر شایستگی لازم را دارند.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 20 اسفند: سال سختی در پیش خواهی داشت. سخت به معنی این‌که خیلی باید کار کنی و زحمت بکشی. بعضی وقت‌های پیش می‌آید که حتی نمی‌توانی سرت را بخارانی اما اشکال ندارد. در عوض به موفقیت‌های زیادی خواهی رسید و سالی پر از اتفاقات خوشایند را تجربه خواهی کرد.

12jav.net