کد خبر : 137698 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲۷ بهمن - 19:38
نظر مردم درباره سریال لحظه گرگ و میش چیست؟ سریال لحظه گرگ و میش به سریالی پرمخاطب تبدیل شده اما همه بینندگان آن از این سریال راضی نیستند و نقدهای زیادی به آن دارند.

دوات آنلاین-سریال لحظه گرگ و میش به سریالی پرمخاطب تبدیل شده اما همه بینندگان آن از این سریال راضی نیستند و نقدهای زیادی به آن دارند. در زیر نمونه‌ای از نظرات مردم را درباره سریال لحظه گرگ و میش که برای سایت دوات آنلاین ارسال شده است، می‌خوانید:

 

مهسا نوشته است: خیلی فیلم قشنگه اما احتیاج داره بین این همه تلخی یه اتفاق خوب بیوفته.

 

مخاطبی که خودش را معرفی نکرده نوشته است: سریال خیلی دردناک است وتاثیر خوبی ندارد بیشتر کسالت اور است.

 

باز هم بیننده‌ای ناشناس نوشته است: مردم وقتی با این همه مشکلات خسته از سر کار میان دوست دارند که در کنار خانواده لحظات شادی رو داشته باشند،حداقل اگر واجب بود انقدر غم و مرگ در این سریال زیاد باشد یک ساعت دیگری برای این سریال در نظر میگرفتید.

 

هادی نظر داده است: من به شخصه از این سریال دارم افسردگی میگیرم .بیشتر وقتا تحمل دیدن ندارم و میزنم شبکه دیگه .باباجان به خدا ۹۵درصد مردم تو رنج و گرفتاریم دیگه با این سریال های سراسر اندوه حالمون بدتر میشه همه ملت تشنه شادین و سریال طنز دوست دارن .

 

مخاطبی در جواب هادی نوشته است: به نظر من سریال خیلی تخیلیه چون زاییده ذهن نویسنده هست و اصلا با واقعیت جور در نمیاد بهرحال منم با سریالهای ملودارم و تراژدی در این دوره که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند مخالفم. اصلا صدا و سیما به فکر شادی مردم نیست واین جای تامل و تاسف داره.

 

احد حیدری نظر داده است: به نظر من کسایی که دهه شصت رو درک کردن کاملا اینو میدونن که خیلی از موارد و مسایل این سریال هیچ همخوانی با اون موقع ها نداره بخصوص نوع روابط.

 

الیسا نوشته است: با تشکر از دست اندر کاران که زحمت بسیاری جهت فضا سازی کشیده اند اما از نظر فرهنگی سریال دردهه ی شصت نمی باشد.

 

مخاطبی ناشناس نوشته است: نظر همه درست ولی هدف سریال نشان دادن قسمتی از تاریخ دردهای مردمه اون دوره است هر چند دقیق نیست مقنعه و حیای دختران وپسران اون دوره فرق داشت. ولی هیچ سریالی درد پشت جنگ وخانواده ها رانشون نداده بود من درقسمتی که احسان وحامد شهید شدند دلم برای نامزدهایش سوخت خیلی گریه کردم چون دو مورد را دبیرستان دو همکلاسی داشتم. که سرشان اومد ودرد را را عینا در سریال دیدم.

 

محمد نظر داده است: فیلم های زیادی بودند که به مشکلات جبهه و حواشی آن پرداخته است، مانند آژانس شیشه ای، البته در جشنواره فجر هم کم نیستند، اما ما کمتر آن ها را می بینیم، در کل طراحی دکوراسیون و اشیاء مرتب به آن بسیار بد است و به نکات ریز توجه نشده است، توجه بیش از حد به پزشکان با توجه به این که این رشته در کنکور اول است، کاملا اشتباه است، از درد امروزه ما جوانان نیز چیزی گفته نمی شود، خود شخصیت ها هم هر بار چیزهایی که براساس آن ها تعریف شده اند رو نقض می کنند، مثل عاشقی مفرط شخصیت ها که به هیچ عمقش با رفتارهای اخیر شخصیت ها نمی خواند و...، بد نیست قبل از ساخت سریال به خواسته های مردم جامعه هم توجه شود.

 

مهسا عقیده دارد: در مجموعه گرک ومیش عشق به خراب شد چطور یکی بعد از فوت عشقش یه سال نشده میره سراغ کسی دیگه.

 

مخاطبی با اسم مستعار حه-پا نوشته است: بیشتر جذابیت این سریال بخاطر فضاسازی خوب و حس نوستالژی دهه ۶۰.....و البته بازی قوی بازیگرانی مثل فاطمه گودرزی و همچنین شروع خوب سریال....اما رفته رفته ضعف های سریال مشخص شد استفاده از نابازیگران مثل نقش هادی که اصلا نمیدونم چجوری بازیگر شده و حتی ناصر که اصلا نمیتونه تو نقش جا بگیره نمایان شد....تلخ بودن بیش از حد داستان ....عدم پایبندی به یه خط ثابت در داستان از ضعف های سریال است که از آقای اسعدیان بعنوان یه کارگردان بزرگ بیشتر انتظار میرفت.

 

بیننده‌ای که خودش را با نام مخفف ن معرفی کرده نوشته است: یک سوال از نویسنده ی فیلمنامه داشتم ایا کسی مانند دخترسریال یاسمن که ان طورعاشق وبیقرار شده چه طور میتواند بعد از مدت کوتاهی یک وابستگی جدید پیدا کند؟ گرچه میگوید عشق من فقط حامد است چون اگر کسی واقعا عاشقباشد تا مدتها نمیتواند به کس دیگری فکر کند وچه قدر سریال جذابتر میشد اگر وفاداری وسوز عشق دختر را به ترسیم میکشید و نشان میداد که شهادت حامد را قبول نکرده ومنتطر روزی است که برگردد چون در عالم واقع نیز ارتباط روحی بین عشاق واقعی وجود دارد که میتواند به درد ورنج عاشق کمک کند تا صبوری پیشه کند واز این قسمت به بعد سریال افت کرده وعشق به مسخره گرفته شده چه از جانب یاسمن داستان وچه از جانب سروش عاشق همسر.

 

مخاطب دیگری این طور اظهارنظر کرده است: این چه عشقی است که به سال طول نمی کشد از بین میرود ان هم دختر که بایستی سر شار از عطوفت و وفاداری باشد دیگه من این سریال را نگاه نمی کنم چون خط قرمز های زما ن دهه  شصت رعایت نشده است خیلیییی حالم بد شد یاسمن با سروش ازدواج کرد.

12jav.net