کد خبر : 137616 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ بهمن - 06:54
تهیه‌ فیلم‌سیاه ازمردان هوسران چهار روز پیش ساعت 2.5 صبح با پایان كارم از كافی شاپ بیرون آمدم و با پرایدم به سمت خانه پدرم می‌رفتم كه متوجه دو دختر جوان كه سوار پژو بودند شدم. با هم كل انداختیم و آشنا شدیم

دوات آنلاین-پرهام 19 ساله و تك‌فرزند است. دیپلم دارد و می‌گوید مادرش هنرمند نقاش و طراح دكوراسیون خانه و شركت‌هاست. والدین او پنج سال قبل جدا شدند و او از سربازی معاف شد. در كافی‌شاپی در محله جردن كار می‌كرد و گل مصرف می‌كند. حالا هم به اتهام زورگیری، سرقت و تهیه فیلم سیاه با همدستی دو دختر جوان از سوی ماموران كلانتری عباس‌آباد تهران بازداشت شده است.

 

  • چطور با دختر زورگیر آشنا شدی‌؟

چهار روز پیش ساعت 2.5 صبح با پایان كارم از كافی شاپ بیرون آمدم و با پرایدم به سمت خانه پدرم می‌رفتم كه متوجه دو دختر جوان كه سوار پژو بودند شدم. با هم كل انداختیم و آشنا شدیم. وقتی فهمیدند حقوقم از كاركردن در كافه دو میلیون تومان است از من خواستند با آنها همراه شوم تا پول بیشتری نصیبم شود.

 

  •  از شب سرقت بگو.

یكی از آنها به نام نیلوفر به من گفت مهندسی فریب‌شان داده و 20میلیون تومان طلب‌شان را نمی‌دهد و خواست با آنها همراه شوم تا طلبش را بگیرد. قرار بود هفت میلیون تومان به من برسد. زمانی كه به خانه مرد مهندس رفتیم ماجرا طور دیگری رقم خورد و مجبور شدم با آنها در اخاذی همدست شوم. طبق نقشه مان نیلوفر وارد خانه مهندس شد،در را بازگذاشت و 10 دقیقه بعدمن و دنیا وارد شدیم. چاقو را به من دادند‌. آن مرد را تهدید كردم و گفتم كه این دختر خواهرم است. تو او را ربوده و به او تجاوز كرده‌ای، باید بمیری‌. اگر می‌خواهی زنده بمانی باید 80میلیون تومان پول بدهی.

 

  •  بعد چه شد؟

آن مرد یك میلیون تومان به ما داد. كتكش زدیم و از او با گوشی فیلم سیاه گرفتیم. لپ‌تاپ، دوگوشی تلفن همراه و تلویزیون ال‌سی‌دی را با خود بردیم تا روز بعد80 میلیون تومان بدهد و اموال را پس بگیرد‌. روز بعد شاكی همراه ماموران به محل قرار آمد و دستگیر شدیم.

 

  •  همدستانت سابقه دارند‌؟

بله. قبل از این هم مردان دیگری را به دام انداخته بودند.

 

منبع: جام جم

12jav.net