کد خبر : 137556 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ بهمن - 21:54
فال روزانه و فال تولد دوشنبه 22 بهمن مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

از تغییر نترسید. زندگی پر از این تغییرات است. در هر دوره و مرحله‌ای اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد. اگر در برابر آن مقاومت کنید شکست خواهید خورد. پس بهتر است با تغییرات همراه شوید و از آنها نهایت استفاده را ببرید و پلی برای موفقیت بسازید. در این مسیر همراهی اعضای خانواده‌تان خیلی اهمیت دارد پس آنها را هم با خود همراه کنید.

 

اردیبهشت

تا به حال دقت کرده‌اید روزانه چند ساعت از وقت خود را برای دیگران صرف می‌کنید بدون این‌که فایده‌ای برای شما داشته باشد؟ بهتر است این روابط بی‌حاصل را محدود کنید و بیشتر از هر چیز روی شغل یا تحصیل خود تمرکز کنید. این‌که دیگران چه کار می‌کنند، چه می‌گویند و سبک زندگی‌شان چیست به خودشان مربوط است. انرژی خود را سر این موضوعات تلف نکنید.

 

خرداد

درست است که نمی‌توانید تمام توش و توان خود را صرف دیگران کنید اما بی‌تفوتی زیاد نسبت به خانواده، فامیل و دوستان هم سبب می‌شود روزی که به کمک نیاز دارید کسی دست‌تان را نگیرد. پس سعی کنید معاشرت خود را با آنها بیشتر کنید. گاهی یک پیام در تلگرام یا یک مکالمه تلفنی کوتاه و احوالپرسی جادو می‌کند. فراموش نکنید روزی خواهد رسید که شما به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد.

 

تیر

شما در رشته‌ای که مشغول به کار یا تحصیل هستید استعداد زیادی دارید و توانایی‌هایتان بسیار فراتر از نقطه‌ای است که الان به آن رسیده‌اید. مشکل اصلی این است که اراده بیشتری به خرج بدهید و بتوانید با تمرکز کافی روی رشته خود گام‌های موفقیت را یکی بعد از دیگری ط کنید. اطمینان داشته باشید هر چه جلوتر بروید ایده‌های تازه‌ای به ذهن‌تان می‌رسد که می‌تواند مسیر پیشرفت شما را هموارتر کند.

 

مرداد

در زندگی شما کمبودها و کاستی‌هایی وجود دارد اما چیزهایی که دارید هم کم نیست اماشما به آنها توجه نمی‌کنید. داشتن خانواده خوب، چند دوست قابل اعتماد، سلامتی، شغلی که به هر حال نیاز مالی‌تان را برآورده می‌کند و... همه از جمله خوبی‌های زندگی شما است پس اینقدر ناراضی نباشید و خود را هر روز بیشتر و بیشتر در باتلاق افسردگی فرو نبرید.

 

شهریور

وقت آن است که برخیزید. با توکل به خدا راه تازه‌ای را که مدت‌ها است به آن فکر کرده‌اید شروع کنید. همیشه برای به تعویق انداختن برنامه‌ها و هدف‌ها بهانه وجود دارد. این بهانه‌ها را کنار بگذارید و به جای آن تحقیقات خود را کامل کنید و بدون هراس و استرس در راهی که انتخاب کرده‌اید پیش بروید.

 

مهر

بزرگ‌ترین ضعف شما این است که با خودتان روراست نیستید و هر وقت به موضوع مهم و حساسی فکر می‌کنید افکارتان به بیراهه می‌رود و سعی نمی‌کنید واقعیت‌ها را ان طور که هست ببینید. وقت آن رسیده است که با خودتان خلوت کنید و خیلی صادقانه درباره برنامه‌ها و هدف‌های زندگی‌تان تصمیم بگیرید. شاید توقعات زیادی دارید یا شاید آنقدر که لازم است تلاش نمی‌کنید.

 

آبان

روابط عمومی بالا و خونگرمی شما باعث شده در میان دوستان‌تان فردی محبوب باشید اما زیاد روی این محبوبیت حساب باز نکنید. دوستان واقعی آنهایی هستند که هنگام مشکلات کنار شما می‌ایستند و کمک‌تان می‌کنند. سعی کنید از جمعی که با آنها مراوده دارید این نوع دوستان را گزینش و بقیه را از دایره روابط صمیمانه خود خارج کنید.

 

آذر

همه انسان‌ها با خاطرات‌شان زندگی می‌کنند. در واقع خاطرات ما بخشی از هویت ما است اما نباید زیاد در این خاطرات غرق شد چون روزهای گذشته رفته و و دیگر تکرار نمی‌شود. مهم این است که برای آینده خود برنامه درستی داشته باشید که متاسفانه تاکنون نتوانسته‌اید به جمع‌بندی برسید. پس تمام تلاش خود را روی این موضوع متمرکز کنید. شما استعداد و توانایی‌های زیادی دارید. از آنها بهره ببرید.

 

دی

حتی در روابط احساسی هم باید کمی از منطق و عقل پیروی کرد. ممکن است از کسی خوش‌تان بیاید اما واقعا الان شرایط مناسب برای وارد شدن به یک رابطه را دارید؟ آیا کسی را که انتخاب کرده‌اید خوب می‌شناسید؟ همه چیز همیشه در حد احساس باقی نمی‌ماند و دیر یا زود باید وارد واقعیت‌های زندگی شوید. آن موقع است که جذابیت‌های ظاهری به کنار می‌رود. پس فکر کنید و ببینید کسی را که انتخاب کرده‌اید برای آن روزها مناسب است؟

 

بهمن

آنچه که از زندگی دیگران می‌بینید فقط بخشی از واقعیت است. بقیه واقعیت مثل کوه یخ زیر آب پنهان است. این طور نیست که همه همیشه در خوبی و خوشی و ناز و نعمت زندگی کنند و فقط این شما باشید که با انواع و اقسام مشکلات مواجه است. شما هم سعی کنید روحیه خود را از دست ندهید و ظاهرتان را در روابط اجتماعی حفظ کنید و در نهان برای حل مشکلات خود بکوشید. لازم نیست اسرار زندگی‌تان را برای همه فاش کنید.

 

فال تولد 22 بهمن

ضمن تبریک به متولدین 22 بهمن: امسال شما برنامه‌های جدیدی را در حوزه زندگی خصوصی و اجتماعی خود در پیش خواهید گرفت و در این مسیر نه خواهید شنید یعنی با کسانی مواجه می‌شوید که با خواسته شما مخالفت می‌کنند. همچنین موانع دیگری نیز سر راه‌تان سبز می‌شود. از همین حالا خود را برای مواقع سختی آماده کنید و با یک نه شنیدن پا پس نکشید. باید خیلی محکم و استوار باشید و اطمینان داشته باشید بالاخره به آنچه که می‌خواهید دست خواهید یافت.

 

اسفند

چند روزی برای دوستان خود پیام نفرستید و سراغی از آنها نگیرید. ببنید چه نفر از آنها احوال شما را می‌پرسند و دل شان برای تو تنگ خواهد شد. آنهایی که سراغی از شما نمی‌گیرند دوستان خوبی نیستند. پس روابط‌تان را با آنها محدودتر و روی دوستان خوبی که نگران و دلواپس‌تان می‌شوند سرمایه‌گذاری کنید.

12jav.net