کد خبر : 137549 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ بهمن - 06:47
ارسال‌عکس‌های‌نامناسب‌زن‌ برای شوهر زندگی ساده و در عین حال خوبی داشتم اما با چرت و پرت های دوستانم برای خوش گذرانی در فضای مجازی در دامی افتادم که از هستی ساقط شدم و اکنون آبرویی نزد خانواده، همسر و فرزندانم برایم باقی نمانده است

دوات آنلاین-بدجوری به زندگی مشترک مان لطمه و پشت پا زدم و با دست خودم زندگی ام را هدف قرار دادم. پشیمانم اما فایده ای ندارد و حیثیت ام بر باد رفته است.

 

زن جوان که در تله مرد هفت رنگ افتاده بود، می گوید: زندگی ساده و در عین حال خوبی داشتم اما با چرت و پرت های دوستانم برای خوش گذرانی در فضای مجازی در دامی افتادم که از هستی ساقط شدم و اکنون آبرویی نزد خانواده، همسر و فرزندانم برایم باقی نمانده است.

 

همه چیز زیر سر دوست بی قید و بندم بود. او مطلقه بود و مدام در فضای مجازی با افراد غریبه چت می کرد و عکس هایش را در گروه به اصطلاح زنانه به اشتراک می گذاشت و من را مجاب کرد برای گسترش کسب و کارم وارد فضای مجازی و کانال مورد نظرش شوم و همین اتفاق باعث شد در دام یک مرد حیله گر بیفتم و ناخواسته وارد بازی خطرناکی شدم.

 

در خیال خام خودم چون فکر می کردم فضا مجازی است و اصلا دیداری از نزدیک اتفاق نمی افتد عکس و فیلم های خارج از عرف خودم و دوستانم را در گروه می گذاشتم. در این بین یکی از اعضای گروه ابتدا با نقاب و اسم زنانه وارد گفت و گوی مجازی با من شد و ادعا کرد علاقه خاصی به «تتو» دارد و چون من در این زمینه مهارت دارم به او در قبال گرفتن دستمزد آموزش بدهم. بعد از گذشت چند روز مرد زن نما از من خواست عکس تعدادی از کارهایم را برایش ارسال کنم.

 

من ساده اندیش اصلا به عواقب آن فکر نکردم و درخواستش را انجام دادم. مرد حیله گر که در فضای مجازی عکس یک زن را در پروفایلش گذاشته بود به بهانه گسترش کارش از من عکس های مختلفی را می خواست البته هزینه اش را برای جلب اعتمادم جلوتر پرداخت می کرد. من وقتی دیدم پول خوبی برایم واریز می کند چند تا از عکس های خودم را با وضعیت نامناسب برایش ارسال کردم  اما نمی دانستم با دست خودم زندگی، آبرو و حیثیت ام را به باد می دهم.

 

مدت زیادی از این اتفاق نگذشته بود که مرد شارلاتان، نقابش را برداشت و شروع به باج خواهی از من و تهدید کرد که اگر مبلغ مورد نظرش را ندهم عکس هایم را برای فامیل و آشنایانم ارسال خواهد کرد.

 

 بعد از شنیدن این درخواست شوکه شده بودم و نمی دانستم چطور این افتضاح را جمع کنم، سراسیمه از ترس آبروریزی مبلغ درخواستی مرد شیاد را برایش واریز کردم. مرد حیله گر اصلا قانع و دست بردار نبود و هر بار مبلغ را بالاتر می برد تا جایی که دیگر پولی برایم باقی نماند.

 

 چند ماهی به او باج دادم و هر بار می خواستم عکس هایم را برای کسی ارسال نکند اما او فقط به فکر رسیدن به خواسته اش بود. مرد شیاد وقتی دید دیگر به خواسته هایش توجهی نمی کنم چند تا از عکس هایم را برای شوهرم ارسال کرد. با این کار غوغایی در خانه به پا شد و چون هیچ توجیه و دلیل قانع کننده ای برای همسرم نداشتم او مرا به باد مشت و لگد گرفت و بعد از آن تا روشن شدن ماجرا من را از خانه بیرون کرد. وقتی دیدم با ندانم کاری خودم را بی آبرو کرده ام به دادگاه آمدم تا از دست مرد حیله گر شکایت کنم و حداقل با دستگیری او اعتبار از دست رفته ام را برگردانم.

 

منبع: خراسان

12jav.net