کد خبر : 137512 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن - 23:30
فال روزانه و فال تولد 19 بهمن مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

زندگی مادی و عاطفی شما در حال یک تغییر ناگهانی است، که باعث اتفاق های خوش یمن و خوش شانسی در زندگی تان می شود.ممکن است اخبار غیر منتظره ای به شما بدهند و آینده جدید و بهتری را برایتان به ارمغان آورد.از نترس بودن و شجاعت تان پیروی کنید و کارهایی را که بیشتر از آن لذت می برید، انجام دهید و به حرف دیگران کاری نداشته باشید.

 

اردیبهشت

 ممکن است نیاز به تغییر در برنامه های روتین خود داشته باشید، حتما آن را در اولویت قرار دهید و برای انجامش اقدام کنید.

ممکن است در رابطه با روابط تان بین دوستان با مشکل بر بخورید، که زود گذر هستند و به زودی به مانند روزهای اول خواهید شد.امروز برای انجام معاملات ملکی و خرید و فروش آنها مفید خواهد بود و یک روز مناسب برای پیشرفت و موفقیت های کاری می باشد و از نظر عاطفی نیز رضایت بخش خواهد بود.در زندگی زناشویی تان احساس امنیت و آرامش خواهید کرد.

 

خرداد

عادت‌های بدی دارید که باعث می‌شود دوستان و اطرافیان‌تان آزاد ببینند. چند نفری هم در این باره به شما تذکر داده‌اند اما موضوع را جدی نگرفته‌اید در حالی‌که این بی‌تفاوتی و ادامه دادن به همان رفتار گذشته باعث می‌شود کم‌کم دوستان خود را از دست بدهید. وقت آن رسیده است که کمی به انتقاداتی که از شما می‌شود جدی‌تر فکر کنید.

 

تیر

از نقدها و نظرهای دیگران که مخالف نظر و سلیقه شما است ناراحت نشوید. دیگران حق دارند نظر خود را درباره هر موضوعی بگویند همان طور که شما هم همین حق را دارید و در نهایت این خودتان هستید که برای زندگی‌تان تصمیم می‌گیرید اما این‌که بخواهید با کوچک‌ترین مخالفتی از کوره در بروید یا دلخور شوید باعث می‌شود اشتباه‌هایتان در مسیر زندگی زیاد شودذ.

 

مرداد

امروز هنگام حرف زدن با دیگران سعی کنید استراتژی خاصی داشته باشید و بدون فکر کردن به عواقب حرف هایتان، آنها را به زبان نیاورید. انرژی زیادی در دسترستان قرار خواهد گرفت و باید مراقب باشید که هیجان زده نشوید و به این فکر کنید که حرف هایتان چه تاثیری بر طرف مقابلتان خواهد گذاشت. امروز احتمال اینکه حرف های اشتباه را به زبان بیاورید بسیار بالاست.

 

شهریور

امروز پیدا کردن دلیل استرس و نگرانیتان کار سختی به نظر می رسد، ولی با فکر کردن به اختلاف نظرهایی که با دیگران دارید خواهید دید حقیقتی که سعی در نادیده گرفتن آن دارید به شدت خودنمایی می کند. با مطرح کردن موضوعاتی که ربطی به مسائل فعلی ندارند اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. نفس عمیقی کشیده و آرامش خود را به دست آورده و عقاید و نظرهایتان را برای وقت دیگری نگه دارید.

 

مهر

شما اكنون نمی‌توانید آهسته و یكنواخت حركت كنید، برای اینكه دیگران خواسته‌های خیلی زیادی از شما دارند. آنها حتی شاید فكر می‌كنند كه شما می خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. اگر فكر می كنید كه بعداً از انجام دادن این كار پشیمان می‌شوید، در فعالیت‌های گروه خاصی شرکت نكنید.

 

آبان

اگر قصد دارید برای خانه‌تکانی از کارگران خدماتی کمک بگیرید خیلی احتیاط کنید. اول از همه از مراکز معتبر کارگر استخدام کنید. ثانیا اجناس باارزش خود را جلوی دید و در دسترس نگذارید و سوم این‌که کارگر را به حال خود رها نکنید وگرنه اتفاق خوبی برایتان رخ نخواهد داد.

 

آذر

دلیل اصلی این‌که به خواسته و آرزویتان نمی‌رسید این است که خودتان هم دقیقا نمی‌دانید چه می‌خواهید. قبل از هر چیز باید هدف‌تان را برای خودتان کاملا واضح و روشن مشخص کنید. آن را روی کاغذ بنویسید و بررسی کنید برای رسیدن به آن به چه ابزار و امکاناتی نیاز دارید. سپس ابتدا سعی کنید امکانات مورد نیاز را یکی بعد از دیگر برای خود فراهم کنید. اصلا به بلندپروازی فکر نکنید. شما کسی نیستید که بتواند یک شبه ره صد ساله برود بلکه باید قدم به قدم جلو بروید.

 

دی

برای این‌که از بی‌حوصلگی و افسردگی نجات پیدا کنید لازم نیست اتفاق خیلی بزرگی بیفتد. امروز همراه خانواده یا دوستان صمیمی‌تان به پارک بروید و چند ساعتی ذهن‌تان را از دغدغه‌های روزمره و همیشگی خلاص کنید. اطمینان داشته باشید این کار در بهتر شدن روحیه‌تان خیلی تاثیر می‌گذارد اما اگر در خانه بماند و همچنان به غصه‌ها فکر کنید ممکن است با اعضای خانواده مشاجره کنید که این اتفاق اصلا خوشایند نیتس.

 

بهمن

بهتر است در ارتباط با دیگران سیاست دیگری پیش بگیرید. سعی کنید انعطاف پذیرتر باشید. اگر متناسب با شرایط که در آن قرار می گیرید عکس العمل نشان دهید، جواب بهتری خواهید گرفت تا این که یک رفتار را در هر موقعیتی به کار برید. امروز نسبت به آنچه به زبان می آورید محتاط تر باشید. ذهن شما درگیر و خلاق است به همین دلیل دوست دارید که ایده های ناب خود را با دیگران نیز در میان بگذارید. فقط مراقب افراد سودجو باشید، زیرا ممکن است که از روراستی شما سوء استفاده کنند.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدی 19 بهمن: امسال شما ممکن است با انتخابی روبرو شوید که راه حل ایده آلی ندارد.گاهی اگر صبر کنید، همه چیز تغییر می کند. در مورد انجام کاری خاص برای خانواده خود فکر کنید. زمان خود را صرف انجام کارهایی کنید که باعث می شود احساس آرامش و شادی بیشتری بکنید. دوستانتان کمک بسیار ارزشمندی به شما خواهند کرد.

 

اسفند

پیش رفتن بر اساس برنامه قبلیتان ممکن است کاری دشوار و همراه با چالش باشد، زیرا هر جایی که نگاه می کنید فرصت ها و موقعیت های زیادی را می بینید که شما را به سوی خود فرا می خوانند. با وجود این که می دانید برای رسیدن به اهدافتان باید سخت تلاش کنید، ولی مثبت اندیشی فعلیتان باعث می شود کارها به نظرتان آسانتر بیایند.

 

12jav.net