کد خبر : 137079 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ بهمن - 16:34
بیوگرافی کامل رهاخدایاری بازیگر نقش طاهره در سریال لحظه گرگ و میش رها خدایاری در تهران به دنیا آمده و تحصیلات دانشگاهی‌اش در زمینه بازیگری است .از مهم‌ترین آثار رها خدایاری می‌توان به بازیگری در سریال چرخ و فلک، سریال یادآوری و فیلم ایستگاه اتمسفر اشاره کرد.

دوات آنلاین-رها خدایاری بازیگر نام آشنای این روزهای تلویزیون وسینما که در سریال لحظه گرگ و میش نقش طاهره را بازی کرده، متولد سال 63 است. او از جمله بازیگرانی است که کار هنری را از تئاتر شروع کرده و همچنان علاقمند به تئاتر است و در این حوزه نیز بسیار فعال است.

 

رها خدایاری در تهران به دنیا آمده و تحصیلات دانشگاهی‌اش در زمینه بازیگری است .از مهم‌ترین آثار رها خدایاری می‌توان به بازیگری در سریال چرخ و فلک، سریال یادآوری و فیلم ایستگاه اتمسفر اشاره کرد.

 

رها خدایاری نخستین بار در تلویزیون حضور یافت و سال 1392 در 29 سالگی در سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل بازی کرد. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی اش مانند سریال چرخ و فلک بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رها خدایاری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرخ نعمتی، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی و فرهاد قائمیان را تجربه کرد.

رها خدایاری در سال 1395 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرد. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم رها خدایاری در این سال، بازیگری در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و فیلم ایستگاه اتمسفر به کارگردانی مهدی جعفری محسوب می‌شود.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی رها خدایاری بازی در سریال چرخ و فلک است. رها خدایاری سال 1395 در 32 سالگی در سریال چرخ و فلک نقش مهمی بازی کردکه توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. رها خدایاری توانست با بازی در سریال چرخ و فلک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیر آقایی، میلاد کی‌مرام، ترلان پروانه و لیلا اوتادی بر تجارب او افزود.

او از جمله بازیگرانی است که بازی در تئاتر، سینما و تلویزیون را به صورت هم‌زمان در کارنامه خود دارد. رها در شبکه‌های اجتماعی حضور چندانی ندارد چراکه معتقد است حاشیه های این شبکه‌ها بسیار زیاد است و به زندگی کاری و شخصی او لطمه می‌زند.

 

رها می‌گوید: حضور من در شبکه‌های اجتماعی برای خانواده ام حاشیه درست می‌کند قرار نیست آنها درگیر شغل من باشند. ضمن اینکه برخی اتفاقات ناخواسته حتی کار من را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد بنابراین ترجیح می‌دهم با هوادارانم از طریق رسانه‌های رسمی در ارتباط باشم.

 

از زندگی شخصی رها همینقدر می دانیم که او ازدواج نکرده‌ است و با خانواده‌اش زندگی می‌کند. هرچند پیشنهاداتی در خصوص مدلینگ به او داده شده اما هنوز وارد این صنعت نشده و ترجیح می‌دهد تمرکزش روی کار هنری باشد. رها به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و از آنجایی که هدف‌گذاری او بازی در فیلم‌های بین‌المللی است سعی میکند زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرد.

 

این بازیگر 35 ساله بیشتر اوقات فراغتش را ورزش می‌کند و عاشق سفر کردن است. بیشتر تفریحات او سفر به جنوب ایران است و کویرنوردی را از بهترین سفرها می‌داند.

 

رها خدادادی در سریال گرگ و میش یکی از نقش‌های متفاوت خود را در قالب شخصیت طاهره بازی می کند.

12jav.net