کد خبر : 136847 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ دي - 07:18
قتل رقیب عشقی توسط مردی که خودش را برادر نامزدش معرفی کرد مردی بعد از این‌که خودش را برادر نامزدش معرفی کرد از خواستگار دختر جوان 20 میلیون تومان کلاهبرداری کرد و سپس او را کشت.

دوات آنلاین-مردی بعد از این‌که خودش را برادر نامزدش معرفی کرد از خواستگار دختر جوان 20 میلیون تومان کلاهبرداری کرد و سپس او را کشت.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم که نیما نام دارد هفته گذشته وقتی در برابر قضات دادگاه کیفری استان تهران ایستاد تا از خودش دفاع کند، ماجرا را این طور توضیح داد: من به دختری افغان به نام نرگس علاقه‌مند شدم. او هم مرا دوست داشت و می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم اما پدر نرگس هرچند با این ازدواج مخالف نبود اما شرطی برایم گذاشت. او گفت افغان‌ها رسم دارند از داماد شیربها بگیرند و من باید مبلغ 25 میلیون تومان به‌عنوان شیربها بپردازم. من هم این شرط را قبول کردم اما فقط 5 میلیون تومان داشتم و هیچ راهی برای به دست آوردن 20 میلیون تومان دیگر به ذهنم نمی‌رسید تا این‌که نرگس گفت خواستگار دیگری دارد که هم‌وطنش است و ما می‌توانیم از او کلاهبرداری کنیم.

 

متهم به قتل ادامه داد: طبق نقشه من خودم را برادر نرگس معرفی کردم و به خواستگار نامزدم که نورمحمد نام داشت گفتم فقط به این شرط با ازدواج آنها موافقت می‌کنم که 20 میلیون تومان به‌عنوان شیربها بدهد. نورمحمد که می‌گفت نرگس را خیلی دوست دارد این مبلغ را تهیه کرد و به من داد. از فردای آن روز مرتب با من تماس می‌گرفت و اصرار داشت کارهای مربوط به برگزاری جشن عروسی را هر چه زودتر انجام بدهم. من در بد شرایطی گیر افتاده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم. مرتب نورمحمد را معطل می‌کردم و وعده و وعیدهای الکی به او می‌دادم تا این‌که خودش همه واقعیت را فهمید و گفت ماجرا را به پدر نرگس می‌گوید و آبروی ما را می‌برد.

 

نیما در ادامه اظهاراتش توضیح داد:من به نورمحمد پیشنهاد دادم با هم صحبت و مشکل را حل کنیم. برای همین با او قرار گذاشتم و همراه نرگس سر قرار رفتم. در انجا روی ماشین نورمحمد بنزین ریختم تا او را بترسانم و کاری کنم که دیگر دست از سر ما برادرد اما مقداری از بنزین روی خود مرد افغان هم ریخت و وقتی فندک را روشن کردم نورمحمد آتش گرفت البته بنزین روی خودم هم ریخت و سوختم اما سوختگی نورمحمد بیشتر بود و او بعد از چند روز فوت شد اما من قصدی برای قتل نداشتم و مرگ این مرد فقط یک اتفاق ناخواسته بود.

 

نرگس نیز در این جلسه گفت: من در ایران به دنیا آمده‌ام اما پدرم موقع ازدواج اصرار داشت رسم خودمان را اجرا کنیم. از طرفی نیما را خیلی دوست داشتم و نمی‌خواستم او را از دست بدهم. چون می‌دانستم 20 میلیون تومان کم دارد کمک کردم تا این مبلغ را به دست بیاورد اما در قتل هیچ نقشی نداشتم و کاری نکردم.

 

بنا به این گزارش حکم این پرونده به‌زودی صادر می‌شود.

12jav.net