کد خبر : 136820 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي - 14:11
معرفی کامل سریال لحظه گرگ و میش+ خلاصه داستان و بازیگران در این مجموعه تلویزیونی فراز و فرود زندگی خانواده های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده روایت می شود. روایتی از دهه ۶۰ که با حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی شروع می شود و در زمان معاصر پایان می یابد.

دوات آنلاین-11سال پیش بود که سریال پر مخاطب و چالشي راه بی پایان به کارگرداني همایون اسعدیان از شبکه سه پخش شد و توانست نظر بینندگان بسیاری را جلب کند.

 

او قبل از این سریال سه مجموعه تلویزیونی دیگر با نام های غول چراغ جادو، بچه های خیابان و اگه بابام زنده بود را ساخته بود که هر سه کار هم موفق بود. اما بعد از آن اسعدیان جذب سینما شد و فیلم های سینمایی را کارگردانی کرد.

 

حالا بعد از سالها این طلسم را شکسته و دوباره به سمت تلویزیون آمده و با سریال لحظه گرگ و میش میزبان مخاطبان جعبه جادویی است.

 

او در سریال لحظه گرگ و میش در ژانر اجتماعی سه دهه از تاریخ . از سال ۶۰ تاکنون را روایت می کند بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسیني ، شهره سلطاني، عليرضا کمالی نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقاني، ناصر سجادی حسینی، پانیذ برزعلی، لیما نادری و ... ایفای نقش کرده اند.

 

در این مجموعه تلویزیونی فراز و فرود زندگی خانواده های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده روایت می شود. روایتی از دهه ۶۰ که با حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی شروع می شود و در زمان معاصر پایان می یابد.

 

با توجه به این که اسعدیان دست روی موضوع جذابی گذاشته انتظار می رود بتواند نظر مخاطبان را جلب کند و از تماشای این سریال لذت ببرند. البته این کارگردان جزو افرادی محسوب می شود که دقت و حساسیت زیادی در طول کار دارد و تلاش می کند کاری بی نقص برای مخاطبش ارائه کند.

 

از دیگر ویژگی های سریال لحظه گرگ و میش نقش محوری قصه با نام حنانه است که او ایفای این نقش را به یک بازیگر جدید سپرده است و همین مخاطب را در شروع قصه با تعلیق روبه رو می کند. همچنین مولا انوری زاده هم نویسندگی فیلمنامه را به عهده داشته است به گفته این کارگردان، در این داستان به ظاهر خانوادگي بخشي از شرايط اجتماعی ما چون جنگ و پذیرش قطعنامه ، دوران سازندگی و هم روایت مي شود.

 

در واقع خط اصلی داستان کاملا خانوادگی است، اما در بستری اجتماعی روایت می شود و جدای از جامعه نيست این کارگردان اعتقاد دارد که شخصیت های قصه متعلق به جامعه هستند، لذا تلاش کرده اند فضای خانواده ها واقعی از کار در بیاید، طوری که مخاطب متوجه واقعی بودن و شباهت آن با خانواده خودش بشود.

12jav.net