کد خبر : 136712 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ دي - 07:05
ماهواره زنم را منحرف کرده هر بار که به همسرم اعتراض می کردم که دست از رفتارهای بچه گانه و تقلید کورکورانه اش بردارد فایده ای نداشت و برعکس لج می کرد و با ادامه رفتارهایش مرا حرص می داد.

دوات آنلاین-«دوست دارم هر طور دلم می خواهد زندگی کنم. همه کارهایم به نظرت بچه گانه و مسخره می آید و از همه چیز ایراد می گیری. آخر کجای دیدن فیلم و سریال اشکال دارد؟ مگر من از آن ها چه کم دارم که  زندگی شادی را برای خودم فراهم نکنم؟» این ها بخشی از صحبت ها و البته جنگ و جدل یک زوج جوان در راهروی دادگاه خانواده است که به گفته مشاور به خاطر یک مشت حرف پوچ و پیش پا افتاده زندگی مشترک شان را وارد حاشیه کرده اند.

 

مرد جوان که گویا از دست رفتارهای همسر کم سن و سالش به ستوه آمده است، می گوید: دیگر کارد به استخوانم رسیده است و هر روز و هر لحظه باید منتظر یک رفتار عجیب و غریب از سوی همسرم باشم. کاش دستم می شکست و دستگاه ماهواره را به خانه ام نمی بردم.

 

از روزی که همسرم ماهواره و فیلم های عجیب و غریب خارجی دید که در آن ها کوچک ترین ارزشی برای روابط زناشویی قائل نیستند، زندگی مان وارد فاز جنگ و جدل شد. همسرم بعد از دیدن سریال های کشور همسایه مدام از آن ها تقلید می کرد، لباس های عجیب و غریب می پوشید و ادای آن ها را در می آورد.

 

 هر بار که به همسرم اعتراض می کردم که دست از رفتارهای بچه گانه و تقلید کورکورانه اش بردارد فایده ای نداشت و برعکس لج می کرد و با ادامه رفتارهایش مرا حرص می داد. هزینه هایی که روی دست من می گذاشت بماند، بین فامیل شهره خاص و عام شدیم. زنان فامیل، همسرم را  مسخره می کردند و او بدون توجه به این حرف ها به کارهایش ادامه می داد.

 

هر بار به مادر و پدر همسرم اعتراض می کردم که دخترشان را کمی نصیحت کنند تا از این بچه بازی دست بردارد اما آن ها می گفتند به خاطر سن کمی که دارد انتظار زیادی نمی شود از او داشت و صبر داشته باشم تا کم کم با بالا رفتن سنش پخته تر شود.

 

همسرم هر بار بعد از دیدن یک سریال خاص خارجی شکل ظاهری اش را مانند خواننده بازیگر آن سریال می کرد و آواز می خواند و از همه بدتر فیلم اش را داخل گروه تلگرامی بین زنان فامیل به اشتراک می گذاشت و با این کارش آبرویی برایم باقی نگذاشت. او مدام به من حمله می کرد و می گفت مگر او از بازیگران سریال به ویژه خواننده جوان آن چه کم دارد که نتواند مثل آن زندگی کند. مدام جنگ و جدل در خانه برپا بود و از همسرم می خواستم از رویا پردازی اش دست بردارد و در عالم واقعیت و حال زندگی کند و بیش از این زندگی مشترک مان را مسخره خاص و عام نکند. وقتی دیدم که فایده ای ندارد با هم تصمیم گرفتیم نزد مشاور دادگاه خانواده بیاییم تا با کمک مشاور شاید در رفتار همسرم تغییری ایجاد شود و بیش از این نزد فامیل فیلم نشویم.

 

منبع: خراسان- خراسان شمالی

12jav.net