کد خبر : 136287 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ آذر - 12:36
معرفی کامل شرکت‌کنندگان و گروه‌های مسابقه ادابازی خندوانه مسابقه ادابازی خندوانه به زودی شروع می‌شود و بار دیگر هیجان و شادی را برای بینندگانش به ارمغان می‌آورد. بد نیست نگاهی به گروه‌های شرکت‌کننده در این مسابقه داشته باشیم.

دوات آنلاین-مسابقه ادابازی خندوانه به زودی شروع می‌شود و بار دیگر هیجان و شادی را برای بینندگانش به ارمغان می‌آورد. بد نیست نگاهی به گروه‌های شرکت‌کننده در این مسابقه داشته باشیم. جام جم شرکت کنندگان و گروهای مسابقه ادابازی را معرفی کرده است:

 

رفقای۲۵ساله؛ غفوریان و بنفشه خواه

گروه رفقای ۲۵ ساله در واقع از قهرمان و نایب قهرمان دوره نخست ادابازی تشکیل شده است. در دوره اول مسابقه، غفوریان باسپند امیرسلیمانی و بنفشه خواه با برادرش، پژمان شرکت کرده بودند؛ این دو گروه در فینال مقابل هم قرار گرفتند و گروه غفوریان توانست مقام اول را کسب کند. در این دوره اما دوستان قدیمی یعنی بنفشه خواه و غفوریان که به گفته خودشان ۲۵ سال از رفاقتشان میگذرد در کنار هم ایستاده اند. با توجه به پیشینه این دو نفر در ادوار گذشته می توان حدس زد که شانس بسیاری برای برنده شدن یا دست کم رسیدن به مراحل نهایی داشته باشند و غیر از این از همان افتتاحیه رقابت نشان دادند که می توان به آنها لقب بانمك ترین گروه را هم داد.

 

تنسی تاکسیدووچاملی؛ عباسی و مفیدی

 گروه مقابل رفقای ۲۵ ساله هم خود از دوستان قدیمی هستند که در آثار مختلف از جمله مجموعه خنده بازار بازی هایشان را دیده ایم. شهاب عباسی علاوه بر بازی در مجموعه خنده بازار و شکرآباد که مفیدی نیز در آنها حضور داشته، این آثار را کارگردانی هم کرده است. او در این سال ها با یافتن زبان طنز خود پله پله کار ساخت مجموعه های کمدی را ادامه داد و با ساخت سریال افسانه هزارپایانه که یک کمدی تاریخی است، نشان داد در این زمینه به ثبات رسیده است. مفیدی اما مدتی است در آثار نمایشی کم پیدا شده و اکنون با قرار گرفتن در کنار عباسی در این مسابقه دوباره به قاب تصوير بازگشته است. گمانه زنی در مورد این گروه ساده نیست، تنسی تاکسیدو و چاملی را می توان گروه ناشناخته نامید.

 

فرتاس؛ اقدسی و شاهی

اقدسی در دوره پیشین این مسابقه نیز حضور داشت و تا به حال بارها در بخشهای مختلف این برنامه حاضرشده است. شاید خاطره انگیزترین حضور او را بتوان نمایشی همراه با ترانه «ایران» از سالار عقیلی دانست که در آن اقدسی با بهره بردن از مهارتهای بدلکاری اش، خود را در مقابل چشمان بینندگان آتش زد. اقدسی اخیرا بازیگری را با سریال حوالی پاییز تجربه کرد و پیش از آن هم تجربه کارگردانی فیلم کوتاه و همچنین فعالیت در حرفه اصلی اش یعنی بدلکاری و حرکات ورزشی-سینمایی را دارد. اقدسی این بار در کنار هومن شاهی قرار گرفته که او نیز از همکاران قدیمی خندوانه است. شاهی را احتمالا با نام مستعار هومن گامنو میشناسید. او از خوانندگان رپ و دارای لحن ویژه ای در خواندن است؛ قطعاتی مثل «خنده خنده، خندوانه» را که گاه در میان برنامه پخش می شود، حتما از او شنیده اید. شاهی چندباری در برنامه حاضر شده و روی صحنه به اجرا پرداخته و حالا کنار اقدسی گروه فرتاس را تشکیل داده اند که نام آن برگرفته از تضاد جالب ظاهری این دو است که یکی موهای فر و دیگری سر طاس دارد.

 

بصل النخاع؛ نادری و کاظمی

در گروه دو مقابل فرتاس، تيم بصل النخاع قرار  دارد. از نام انتخابی اعضای بصل النخاع می توان به طبع طنزشان پی برد. این دو نفرمحمدنادری و امیرکاظمی، بازیگرانی هستند که اخیرا آنان را در سریال های سروش صحت دیده ایم. کاظمی همان - مازیار سریال لیسانسه ها ونادری که در دوره قبل با ارژنگ امیرفضلی هم گروه بود، نیز پدر خانواده در مجموعه شمعدانی است؛ حالا پدر و پسر سریال شمعدانی از دو نسل متفاوت در کنارهم قرارگرفته اند. رقابت این دو نفر با اقدسی و شاهی چندان قابل پیش بینی نیست، زیرا که در هر دو گروه يك نفر حضور دارد که پیش از این هم در ادابازی - شرکت داشته است. با این وجود شاید بتوان بخت بصل النخاعی ها را به خاطر تجربه موفق نادری در کنار امیرفضلی بیشتر دانست. گروه نادری در دوره پیشین، باکدگذاری های عجیبی که داشتند توانستند همکاری خوبی با هم داشته باشند و به راحتی اجرای  یکدیگر را حدس بزنند تا جایی که جوان اعلام کرد به دليل تناوب این اتفاق به شك افتاده بودند و حتی در آن زمان تصمیم می گیرند تصویربرداری قسمت مربوط به آنان را به روز دیگری موکول کنند.

 

میلیچ و اسپریچو؛ کرمی و رفیعی

حسین رفیعی در دوره پیش با امیر کربلایی زاده هم گروه بود و این بار در کنار نیما کرمی قرارگرفته است. کرمی، مجری سیما اولین حضورش در خندوانه را تجربه می کند و این بار این دو مجری در تیمی با نام عجیب میلیچ و اسپریچو درگروه ۳ قرار گرفته اند که بناست در مرحله اول مهارت خودشان را در ادابازی یا همان پانتومیم به رخ تیم آهنگ نکیسا بکشند. قضاوت از روی ظاهر و سوابق باعث می شود به نظر بیاید این گروه شانس بیشتری در برابر تیم رقیبشان دارند و احتمالا گروہ سرگرم کننده تری نیز خواهند بود. حسین رفیعی به سبب سابقه حضورش در آثار کمدی، اجراهای غالبا مفرحش و همچنین تکه پراکنی های گاه و بیگاهش مسلما این تیم را به یکی از تیم های بانمك خندوانه بدل می کند و احتمالا  به دلیل تجربه پیشین اش شانس کرمی را نیز برای بالا رفتن افزایش می دهد.

 

آهنگ نکیسا؛نکيساوآهنگی

در میان نام های عجیب و غریب تیم های شرکت کننده آهنگ نکیسا یکی از بامسماترین آنهاست. گروهی متشکل از نیما نکیسا دروازه بان سابق فوتبال و حامد آهنگی استند آپ کمدین. آهنگی که در دو سری گذشته هم در این رقابت همراه خندوانه بوده است، در افتتاحیه مسابقه از مهرداد میناوند و نصرا.. رادش تشکر کرد که در دوره های قبل همراه او بودند. او تجربه کار نمایش، حضور در جنگ های شبانه و بازیگری را دارد و در کنار او نکیسا نیز دستی بر آتش هنردارد؛ بازیگری را تجربه کرده، پیانیست نیز هست و گهگاه خوانندگی هم می کند و جالب تر اینکه در رشته آسیب شناسی ورزشی در دانشگاه تهران در مقطع دکتری نیز در حال تحصیل است. اگر مهارت بازیگری را  به موفقیت در ادابازی مربوط بدانيم، شانس این گروه  با حضور آهنگی بیشتر می شود اما در مقابل میلیچ و اسپریچو کارشان سخت به نظر می رسد.

 

پنجاهی ها؛ گودرزی وشکرآبی

پنجاهی ها یکی از تیم های متفاوت این سری از ادابازی هستند. دو بازیگر که عمدتا آنها را در کارهای غیرکمدی دیده ایم این بار در قالب يك تيم در کنار هم قرار گرفته اند. گروهی که در افتتاحیه آرام و بی هیاهوتر از تیم های دیگر به نظر می رسیدند. شکرآبی و گودرزی در این رقابت در مرحله اول باید تیم ضدضرب را از میان بردارند و به نظر می رسد تا اینجای کار، راه دشواری پیش روی آنان نیست. گودرزی در آغاز راه بازیگری اش نوید ستاره ای تازه به سپهر سینما و تلویزیون را می داد، اما در این مسیر از صعود بازماند و مدتی است با اجرای مسابقه پنج ستاره مجری گری را تجربه می کند. شکرآبی اما مدتی است کمتر در قاب تصویر دیده می شود و گویی آخرين اثری که در آن بیشتر دیده شده، بازی در نقش ارنست پرون در مجموعه تلویزیونی معمای شاه است که به چندسال پیش بازمی گردد.

 

ضدضرب؛ بابایی ویغمایی

باربد بابایی را با اجرای برنامه شب کوك می شناسیم برنامه ای مختص به استعدادیابی خوانندگی به کارگردانی او که مدتی روی آنتن شبکه نسیم می رفت و داوران آن فریدون آسرایی، مهدی یغمایی، پوریا حیدری و فرهاد برنجان بودند؛ بابایی علاوه بر اجرا، تجربه خوانندگی را هم دارد. او برای نخستین بار در این رقابت در کنار مهدی یغمایی که او نیز خواننده است در مقابل پنجاهی ها قرار گرفته است. یغمایی و بابایی هم از آن گروه های آرام و ناشناخته به نظر می رسند که نمی توان حدس چندانی در مورد موفقیت یا عدم موفقیت آنان زد، اما اگر باز به همان نکته بازگردیم که احتمالا بازیگران برای اجرای کلمات در سکوت مهارت بیشتری دارند و آشنایی شان با زبان بدن هم افزون تر است، باید گفت این تیم باید مقابل پنجاهی ها تلاش بیشتری برای ضدضرب باقی ماندن داشته باشد.

 

12jav.net