کد خبر : 136059 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر - 07:02
مشکل20میلیون‌نفری تامین نیاز جنسی بررسی نشان داد حدود 1.4 درصد پسران و 1.5 درصد دختران پیش از ازدواج رابطه جنسی را تجربه کرده اند.

دوات آنلاین-مسئول مرکز مطالعات تحقیقات زنان حوزه علمیه قم گفت: ۱۳ میلیون مجرد قطعی، چهار میلیون زن بیوه و 3.2 میلیون پسر ۱۵ تا ۲۰ سال مجرد در جامعه وجود دارند که این آمارها نشان می دهد در مجموع ۲۰ میلیون نفر در کشور برای تامین نیاز جنسی خود دچار مشکل هستند. 

 

حجت الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد در نشست بحران جنسی در ایران با ارائه آماری از دانش آموزان تصریح کرد: بر اساس بررسی که سال ۹۴ انجام شد، یک سوم پسران و ۲۷ درصد دختران دانش‌آموز تجربه رابطه جنسی دارند

 

.وی با اشاره به آمار مرکز مشاوره دانشگاه های کشور که در سال ۹۶ روی دانشجویان تحقیقی انجام داد، خاطرنشان کرد: این بررسی نشان داد حدود 1.4 درصد پسران و 1.5 درصد دختران نیز پیش از ازدواج رابطه جنسی را تجربه کرده اند.

 

وی گفت: این جمعیت حدود  ۲۰ میلیونی در تامین نیازهای جنسی خود دچار مشکل هستند چراکه هیچ سیاست‌گذاری در این زمینه وجود ندارد. وی با اشاره به این که دولت انگلستان برای جمعیت مجرد ۹ میلیونی کشورش یک وزارت تنهایی ایجاد کرده است، افزود: ما هیچ سیاست خاصی برای ۲۰ میلیون جمعیت جوان خود در این زمینه نداریم. برونی اظهار کرد: میان سن بلوغ جنسی تا ازدواج به صورت میانگین ۱۳ سال فاصله افتاده است و رفتارهای غلط جنسی این افراد  که در جامعه رها شده اند پس از ۱۳ سال تبدیل به نگرش غلط می‌شود.

 

وی با بیان این که در زمینه جنسی تحولات زیادی در کشور در حال رخ دادن است، بیان کرد: بحث آموزش‌های جنسی که در سند ۲۰۳۰ مطرح است، قسمت هایی از آن آموزش های عام است که در این موضوع جای بحثی نیست. زیرا همان طور که گفته شد، آموزش جنسی نیاز جامعه است اما در زمان مناسب باید اجرا شود. در سند ۲۰۳۰ موضوعی که باعث اختلاف دیدگاه و مشکل اصلی ماست، اهداف و ادبیات تربیت جنسی است که در این سند بیان شده است.

12jav.net