کد خبر : 135948 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر - 08:46
سالاد/ نحوه تهیه سالاد اسفناج و سیب شما می‌توانید با استفاده از سالاد اسفناج و سیب یک سالاد رژیمی فوق العاده درست کنید که چربی‌سوزی بالایی دارد. این سالاد را قبل از غذا میل کنید. البته به عنوان میان‌وعده هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

دوات آنلاین-سالاد اسفناج و سیب یک سالاد پرحجم و مفید و البته مناسب برای افرادی است که قصد دارند رژیم لاغری بگیرند. این سالاد باعث می‌شود تا حجم بالایی از فضای معده اشغال شود. این سالاد فیبر زیادی دارد و احساس سیری زیادی به فرد می‌دهد.

 

سارا جعفری متخصص تشریفات درباره این سالاد به دوات آنلاین می‌گوید: شما می‌توانید با استفاده از سالاد اسفناج و سیب یک  سالاد رژیمی فوق العاده درست کنید که چربی‌سوزی بالایی دارد. این سالاد را قبل از غذا میل کنید. البته به عنوان میان‌وعده هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای تهیه این سالاد، موسیر خرد شده 2 قاشق غذاخوری،سرکه 2 قاشق غذاخوری،نمک یک هشتم قاشق چای خوری،روغن زیتون یک چهارم فنجان،خردل خرد شده 2 قاشق چای خوری،برگ کوچک اسفناج 4 فنجان،برگ منداب (در صورت تمایل)،برگ کرفس ،سیب خرد شده نیاز دارید.

 

موسیر ، سرکه و نمک را مخلوط کرده و برای 10 دقیقه کناری بگذارید تا به هم مزه بدهند سپس روغن زیتون و خردل را اضافه کرده و مخلوط نمایید.

 

سایر مواد سالاد را در یک کاسه بزرگ ریخته و با هم مخلوط کنید و سپس سسی که تهیه کرده بودید را روی مواد بریزید و به آرامی مخلوط کنید تا همه مواد کاملا به سس آغشته شوند. سپس سالاد را سرو کنید .

 

توجه داشته‌ باشید اگر دوست داشته‌ باشید می‌توانید  روی این سالاد پنیر هم اضافه کنید البته برای کسانی که قصد دارند برای لاغری از این سالاد استفاده کنند. پیشنهاد می‌شود پنیر استفاده نکنند. میزان مواد را می‌توانید بر اساس ذائقه تغییر دهید، توجه داشته‌ باشید هرچند فیبر این سالاد زیاد است اما استفاده از روغن زیتون یا کنجد می‌تواند روند جویدن و هضم آن را آسان کند.

 

این سالاد را در فصل پاییز که برگ اسفناج زیاد است می‌توانید استفاده کنید.

12jav.net