کد خبر : 135901 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۸ آذر - 07:13
افشای عشق ممنوع زن متاهل عشق قدیمی دختر و پسرجوان درپی رابطه پیامکی آنها بعد از ازدواج دخترجوان لو رفت و آنها با شکایت همسر زن جوان به دادگاه کشانده شدند.

دوات آنلاین-عشق قدیمی دختر و پسرجوان درپی رابطه پیامکی آنها بعد از ازدواج دخترجوان لو رفت و آنها  با شکایت همسر زن جوان به دادگاه کشانده شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین راز این عشق قدیمی با شکایت شوهر زن برملا شد. مرد جوان با ارائه شکایتی به پلیس گفت همسرش به او خیانت کرده و با مرد دیگری رابطه دارد.

 

او گفت مدتی است متوجه تغییر رفتار همسرش شده و زمانی که موضوع را پیگیری کرده پیامک‌هایی در گوشی تلفن همراه او پیدا کرده و متوجه شده با شخصی رابطه دارد.

 

با شکایت این مرد همسرش شیما و پسرمورد ادعا که نریمان نام دارد بازداشت شدند.

 

این دو مدعی شدند ارتباطی بین آنها نبوده و شوهرشیما اشتباه می‌کند.

 

شیما گفت: من بعد از اینکه ازدواج کردم با نریمان رابطه نداشتم و به شوهرم وفادار بودم.

 

شوهر این زن بر شکایت خود اصرار کرد و گفت مدارکی دارد که نشان می‌دهد همسرش با فرد دیگری رابطه دارد.

 

با توجه به مدارکی که به ماموران ارائه شد پرونده زن و مرد جوان به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

نریمان یکی از متهمان پرونده گفت: من قبل از ازدواج با شیما ارتباط داشتم اما وقتی او تصمیم گرفت با مرد دیگری ازدواج کند من دیگر با او کاری نداشتم.

 

وقتی مرد جوان بامدارکی که شاکی ارائه داده‌ بود روبه‌رو شد گفت: من و شیما سالها بود با هم رابطه داشتیم اما شیما یکباره گفت  می‌خواهد ازدواج کند و فکر می‌کند ما دیگر نمی‌توانیم به دوستی با هم ادامه دهیم. او با آرش ازدواج کرد اما ما همدیگر را همچنان دوست داشتیم. مدتی بعد من فهمیدم که او شوهرش را دوست ندارد و در واقع به اصرار خانواده‌اش ازدواج کرده‌ است. به همین دلیل هم به او گفتم اگر شوهرش را دوست ندارد از او جدا شود و من با او ازدواج می‌کنم. ارتباط ما در همین حد بود  ما رابطه دیگری نداشتیم.

 

سپس شیما مورد پرسش قرار گرفت. او گفت: از آنجایی که من و نریمان سالهای زیادی با هم ارتباط داشتیم  بعد از ازدواج من نریمان همچنان اصرار داشت با هم ارتباط داشته‌ باشیم. من چندبار با او بیرون رفتم که قانعش کنم این رابطه دیگر تمام شده‌ است. من رابطه دیگری با او نداشتم و به شوهرم خیانت نکردم.

 

با توجه به مدارکی که شاکی ارائه داده و عکس‌هایی که از آنها گرفته‌ بود و پیامک‌هایی که بین آنها رد و بدل شده‌ بود پرونده با صدورکیفرخواست برای محاکمه آماده شد.

 

متهمان در دادگاه اتهام خود را رد کردند و گفتند با هم ارتباطی نداشتند و آنچه به عنوان مدرک به دادگاه ارائه شده به قبل مربوط است. اما شاکی پرونده با استناد به تاریخ عکس‌ها گفت  همسرش به او خیانت کرده و چون به لحاظ روحی آسیب شدیدی دیده‌ است نمی خواهد گذشت کند.

 

با پایان گفته‌های متهمان و شاکی پرونده دادگاه وارد شور شدند و هر دو متهم را در رابطه نامشروع مجرم شناختند و به 99 ضربه شلاق محکوم کرد.

 

رای صادره مورد اعتراض متهمان قرار گرفت اما این اعتراض وارد دانسته نشد و دادگاه تجدید نظر در شعبه 29 این رای را تایید کرد.

12jav.net