کد خبر : 135878 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر - 21:52
مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت کیست؟ مریم مومن درست از شبی که قسمت اول سریال بانوی عمارت پخش شد به جمع ستارگان جدید پیوست.

دوات آنلاین-مریم مومن درست از شبی که قسمت اول سریال بانوی عمارت پخش شد به جمع ستارگان جدید پیوست. او در این سریال نقش کلیدی را بازی می‌کند. با فخرالزمان سریال بانوی عمارت بیشتر آشنا شوید:

 

در کلام اول باید گفت اطلاعات زیادی از این بازیگر وجود ندارد. چون این اولین بار است که تصویر او پخش می شود و مریم مومن تا قبل  از این در هیچ فیلم و سریالی حضور نداشت.

 

امسال سالی بود که چهره‌های زیادی به دنیای تصویر معرفی شدند. ابتدا ریحانه پارسا در سریال پدر درخشید. سپس سانیا سالاری و سامان صفاری در سریال دلدادگان مورد توجه قرار گرفتند و اکنون مریم مومن در کانون توجه قرار گرفته است.

 

عزیزالله حمید نژاد کارگردان سریال درباره او گفته است :” معرفی چهره ای جدید در سریال بانوی عمارت خانم مریم مومن از بازیگرانی است که در اولین حضور حرفه ای خود در کنار بازیگران معروف و خوشنامی همچون خانم پانته آپناهی ها و خانم غزل شاکری ودیگر بازیگران خوبمان ایفای نقش میکند ، این اولین تصاویر از ایشان است که منتشر میشود ، در طول این یک سال با صبوری که لازمه این کار بود هیچ تصویری از ایشان منتشر نشد ،در حالی که تصاویر دیگر بازیگران این سریال منتشر می شد .امید وارم همانطور که خانم گلشیفته فراهانی با فیلم اشک سرما وخانم نرگس محمدی با فیلم آناهیتا و…. در عرصه بازیگری مطرح شدندخانم مریم مومن نیز با پخش این سریال بدرخشد و امیدی برای آینده سینمای کشور باشد. ”

 

آن طور که پیدا است مریم مومن داغدار مرگ یکی از عزیزانش  است. چون او با انتشار فیلمی در اینستاگرامش نوشته است: خدافظ امير رضاي قشنگم شمع عمرتو سه ماه پيش خودت فوت كردي انقدر دلم پر حرف عزيزم نميتونم بگم قشنگم بي معرفت نباش هر وقت ميگفتي ابجي كنارت بودم الان هرچي صدات ميزنم جواب نميدي امير جانم اسماني شدنت مبارك.

 

او همچنین با انتشار تصویری از خودش این شعر را نوشته است:

خداوندا در توفيق بگشاي

نظامي را ره تحقيق بنماي

دلي ده كو يقينت را بشايد

زباني كافرينت را سرايد

مده ناخوب را بر خاطرم را

بدار از ناپسندم دست كوتاه

درونم را به نور خود بر افروز

زبانم را سراي خود در اموز

به داودي دلم را تازه گردان

زبورم را بلند اوازه گردان .

12jav.net