کد خبر : 135433 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۷ آبان - 15:25
درگیری مسلحانه قاچاقچیان برای فراری دادن 2 زندانی/ یک مامور پلیس شهید شد حوالی ساعت 19 شب گذشته در جریان درگیری مأموران پلیس اصفهان با اشرار مسلح، ستوان‌دوم حسین رفیعی از مأموران ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دوات آنلاین-تلاش قاچاقچیان مواد مخدر برای فراری دادن دو همسدت خود از زندان بی نتیجه ماند و آنها در درگیری با پلیس مجبور به فرار شدند اما در نهایت دستگیر شدند. در جریان این درگیری یک مامور به شهادت رسید.

 

به گزارش دوات آنلاین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از افسران دلاور و شجاع ناجا آسمانی شد و در راه امنیت مردم جان خود را فدا کرد.

 

سردار مهدی معصوم‌بیگی امروز پنج شنبه در اصفهان اظهار کرد: حوالی ساعت 19 شب گذشته در جریان درگیری مأموران پلیس اصفهان با اشرار مسلح، ستوان‌دوم حسین رفیعی از مأموران ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

وی افزود: در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از افسران دلاور و شجاع ناجا آسمانی شد و در راه امنیت مردم جان خود را فدا کرد.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این حادثه نزدیک زندان دستگرد اصفهان اتفاق افتاد، افزود: ماموران پلیس 2 نفر از قاچاقچیان را به همراه مقداری مواد مخدر دستگیر کرده و در حال انتقال بودند که حدود 4، 5 نفر جلوی خودروی پلیس را سد کرده و درگیری رخ می‌دهد و در جریان این درگیری ستوان یکم حسین رفیعی مورد اصابت قرار گرفته و به شهادت می‌رسد.

 

معصوم‌بیگی تأکید کرد: قاچاقچیان بلافاصله در تعقیب مأموران پلیس قرار گرفتند و صبح امروز دستگیر شدند.

12jav.net