کد خبر : 135428 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۷ آبان - 08:02
نظر افشین قطبی درباره بازی روز شنبه پرسپولیس افشین قطبی هم زمانی سرمربی پرسپولیس بوده و هم در ژاپن مربی‌گری کرده است پس گزینه مناسبی برای اظهارنظر درباره بازی حساس پیش‌رو است.

دوات آنلاین-افشین قطبی هم زمانی سرمربی پرسپولیس بوده و هم در ژاپن مربی‌گری کرده است پس گزینه مناسبی برای اظهارنظر درباره بازی حساس پیش‌رو است.

 

افشین قطبی که با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران شد و سابقه مربیگری در جی لیگ ژاپن را دارد درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا به سایت ای‌اف‌سی گفت: در بازی با سپاهان که ما دقیقه ۹۶ به گل رسیدیم و قهرمان شدیم ۱۱۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. هیچ کلمه‌ای در هیچ زبانی نیست که آن جو را توضیح داد. فقط می‌گویم بی‌نظیر بود.

 

وی ادامه داد: به عنوان بازیکن یا مربی حضور در ورزشگاه آزادی یک تجربه بزرگ برای همه است. کاشیما قطعا این جو بزرگ و خطرناک را حس خواهد کرد چون از صبح ورزشگاه پر خواهد شد. البته این فشار را روی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم ایجاد می‌کند چون آن‌ها می‌خواهند برنده شوند.

 

سرمربی سابق پرسپولیس با بیان این که تقابل فوتبالی ایران و ژاپن تقابل فرهنگی است، خاطرنشان کرد: ژاپن با فرهنگ گروهی و ایران با فرهنگ انفرادی مطرح هستند. بازیکنان ایرانی محصول خیابان‌ها هستند و به همین خاطر توان خلق موقعیت به تنهایی را دارند.

 

قطبی در پایان گفت: در فینال‌ها تیمی موفق است که کم‌تر اشتباه کند و از معدود فرصت‌ها استفاده کند.

12jav.net