کد خبر : 125129 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان - 06:41
بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییز آن‌ماری سلامه بازیگر زن لبنانی باوجود کم بودن سنش زندگی پرحاشیه‌ای داشته‌ است. او در سریال حوالی پاییز نقش ساره را برعهده دارد.

دوات آنلاین-سریال حوالی پاییز بازیگر خارجی دارد که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده‌ است. آن ماری سلامه بازیگر لبنانی است که در این مجموعه نقش ساره را که زنی عرب است ایفا کرده است. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

 

زندگی شخصی آن ماری سلامه

آن‌ ماری سلامه بازیگر زن لبنانی باوجود کم‌بودن سن‌اش زندگی پرحاشیه‌ای داشته‌ا ست. او پیش از این نیز در فیلم آوازهای سرزمین من در ایران بازی کرده‌ بود.

 

آن‌ماری متولد 1990 است و در یک روستا در لبنان به دنیا آمده‌است. او بیشتر در سریال‌های تلویزیونی در لبنان ایفای نقش کرده‌ است و طرفداران بسیار زیادش  و البته تسلطی که به زبان فارسی دارد یکی از دلایلی است که کارگردان‌های ایرانی او را به عنوان بازیگر سریال‌هایشان انتخاب می‌کنند.

 

آن ماری سلامه اهل روستای فاریا در کشور لبنان است. او در مدرسه مهران منصور تحصیل کرده و از موسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شده است. او مدرک کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی دارد.

آن ماری سلامه بازیگر  نقش ساره در سریال حوالی پاییز

خبر تعرض به این بازیگر زن توسط مردی که سرایدار آپارتمانش بود او را به تیتر اخبار رسانه‌های لبنان رساند و در نهایت با همکاری آن‌ماری مرد سرایدار دستگیر شد.

 

آن‌ ماری در پاسخ به این سوال که چطور شجاعت بیان چنین مساله‌ای را با رسانه‌ها پیدا کرده‌ است گفت بر این باور است که نباید دربرابر مجرم سکوت کرد.

 

آن ماری همچنین فعالیت‌هایی در  سینمای ژاپن، مصر و سوریه داشته‌ است.

 

آن ماری سلامه در نقش ساره در سریال حوالی پاییز

سریال حوالی پاییز ملودرامی عاشقانه است که به داستان عشق جوان ایرانی نسبت به دختری عرب می‌پردازد. در این سریال علاوه بر آن ماری ،رویا تیموریان و لیلا اوتادی در این سریال بازی می‌کنند.

 

نقش مقابل آن‌ ماری را حسین مهری بازی می کند.

 

گفته می‌شود آن‌ماری دستمزد قابل توجهی برای بازی در این سریال دریافت کرده‌و با توجه به اینکه به زبان فارسی تسلط داشته‌ از معدود گزینه‌های کارگردان برای انتخاب بازیگر بوده‌است.

آن ماری سلامه بازیگر  نقش ساره در سریال حوالی پاییز

آن‌ماری مجرد است و در بیوگرافی او آمده علاوه بر بازیگری نویسندگی نیز می کند.

 

عوامل سریال حوالی پاییز  آن‌ماری را بازیگری خوش‌خنده و مهربان می‌دانند که در کارش جدی است.

 

لهجه آن‌ماری و آشنا نبودنش به اصطلاحات فارسی از جمله خاطراتی خنده‌داری است که عوامل این سریال درباره‌اش صحبت کرده‌اند.

 

آن‌ماری گفته‌است بازی با سینماگران ایران را خیلی دوست دارد و آنها چون آزادی عمل به اندازه بازیگران خارجی ندارند خلاق‌تر از دیگر بازیگران دنیا عمل می‌کنند و به همین دلیل بازیگران بسیار موفقی هستند.

 

آن ماری سلامه در سال ۱۳۹۳ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرد. اثر مهم آن ماری سلامه در این سال، بازیگری در فیلم آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی محسوب می‌شود.

آن ماری سلامه بازیگر  نقش ساره در سریال حوالی پاییز

وی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۳ فیلم آوازهای سرزمین من نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی آن ماری سلامه بازی در فیلم آوازهای سرزمین من است.

 

 آن ماری سلامه زندگی حرفه‌ای و بازیگری را باید مدیون اعتماد عباس رافعی باشد چرا که اگر عباس رافعی به عنوان کارگردان به آن ماری سلامه برای بازیگری در فیلمش اعتماد نکرده بود، شاید آن ماری سلامه مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌کرد.

 

از آن ماری سلامه نقل قول شده است که برای بازی خود در فیلم آوازهای سرزمین من و همکاری‌آش با عباس رافعی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است.

 

آن ماری سلامه توانست با بازی در فیلم آوازهای سرزمین من تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، ناتاشا شوفانی و عدی رعد توانست سطح بازیگری‌اش را متحول کند.

12jav.net