کد خبر : 114748 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۲ مهر - 07:28
بیوگرافی کامل مریلا زارعی مریلا زارعی با سریال کارآگاه در سال 1374 وارد قاب تلویزیون شد؛ فیلم پاتک نیز اولین تجربه سینمایی وی بود، حضور در فیلم دو زن تهمینه میلانی در سال 77 باعث شهرت و شناخته شدن وی شد.

دوات آنلاین-مریلا زارعی از جمله هنرپیشه‌هایی است که صورت خود را با عمل‌های زیبایی درگیر نکرده‌ است. حتی بالارفتن سن و ایجاد چروک روی صورتش هم او را وادار به انجام تزریق‌های مختلف نکرده‌ و او زیبایی طبیعی خودر ا حفظ کرده‌است. با بیوگرافی این بازیگر توانا آشنا شوید:

 

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در قم است. او در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده‌ است. پدر مریلا مطالعات گسترده‌ای در خصوص فلسفه داشته و با این حال خانم بازیگر می‌گوید هرگز از سوی خانواده‌اش تحت فشار قرار نگرفت که بازیگر نشود یا شغل دیگری را انتخاب کند. همین هم باعث شد تا پایبندی های خودش را حفظ کند.

 

او فارغ التحصیل لیسانس رشته صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است، با تکیه صد درصد بر توانایی‌ هایش توانسته ستاره سینما شود، با این حال در درخشش خواهرش ملیکا نقش بسیاری داشته‌ است.

 

مریلا زارعی یک خواهر و یک بردار دارد. خواهرش ملیکا چهره شناخته‌شده ای در برنامه‌های کودک است اما برادرش در دنیای هنر نیست و در خارج از ایران زندگی می‌کند.

 

مریلا زارعی با سریال کارآگاه در سال 1374 وارد قاب تلویزیون شد؛ فیلم پاتک نیز اولین تجربه سینمایی وی بود، حضور در فیلم دو زن تهمینه میلانی در سال 77 باعث شهرت و شناخته شدن وی شد.

 

او یکی از خوش‌پوشان سینمای ایران است. تیپ کلاسیک و ساده همراه با آرایش ملایم همیشگی چیزهایی است که همیشه مورد توجه طراحان مد قرار گرفته است. او بسیار ورزش می‌کند و اندام متناسب را مدیون همین ورزش کردن است.

 

پیاده روی و دو کاری است که هر روز انجام می‌دهد و در اوقات فراغتش تنیس بازی می‌کند.

 

 مریلا می‌گوید خانواده‌اش بزرگترین نقش را در زندگی هنری او داشته‌اند: خانواده ام بزرگترین منتقدان من هستند و البته مهمترین، واکنش خانواده ام به من جهت می‌دهد. هنوز هم مثل قبل برای شنیدن انتقادهای تندشان به گوشم و دغدغه رضایت آنها را دارم. البته دعا و تاییدشان برایم بسیار مهم است.

 

مریلا زارعی در کارهای نیک نیز همیشه پا پیش گذاشته و تلاش زیادی کرده‌ است. او سفیر نیکوکار یکی از موسسات خیریه برای کودکان است. همچنین در چند پرونده محکوم به قصاص از جمله شهلا جاهد برای جلب رضایت اولیای‌دم تلاش زیادی کرد.

 

او می‌گوید: من فكر می‌كنم سفیر نیكوكار بودن از بازیگری خیلی سخت‌‌تر است. چون خیلی مواقع جاهایی می‌ روم كه هیچ بازیگر و هنرمندی را نمی‌‌شناسند و نمی‌‌دانند من هنرمند هستم و باید زمانی كه كنار كودكان و نوجوانان روستا هستم فقط به فكر این باشم كه كار خودم را به‌عنوان یك سفیر نیكوكار به‌ خوبی انجام بدهم و ‌به حرف‌ های كودكان و اموری كه آن‌ها شدیدا به آن نیاز دارند توجه كنم.

 

 زارعی برای جلب رضایت خانواده همسر ناصر محمدخانی هم به خانه آن‌ها رفته بود اما سرانجام بدون جلب رضایت آن‌ ها مقابل شهلا ظاهر شد خودش درحالی‌ كه اشك در چشمانش حلقه زده بوده در این مورد گفت: وقتی شهلا را ملاقات كردم او سكوت اختیار كرد، از او خواستم اگر ماجرایی ناگفته دارد بیان كند اما شهلا هیچ‌ چیز برای گفتن نداشت و تنها به رفتن به دنیای باقی امیدوار بود و از همگی حلالیت طلبید.

 

کتاب‌خوانی از مهمترین علایق مریلا است و بیشتر وقت آزادش را کتاب می‌خواند: یادم است پدرم کتاب های خودش را که بسیار سنگین بودند مثل «فلسفه غرب» و «فیلسوفان غربی» در اختیارم می گذاشتند کتاب هایی در پنج یا شش سالگی به من می دادند و از من می خواستند با مداد زیر کلماتی که حروفش را بلدم، خط بکشم و من با کتاب هایی از این دست، کتاب خواندن را شروع کردم.

سینما همچون زندگی به من آموخت چطور برای رسیدن به موفقیت باید از شکست‌ها و رنج‌ها درس عبرت گرفت و آنها را چراغ راه کرد. سینما به من صبر را آموخت و اینکه برای رسیدن باید صبور بود.

سینما به من آموخت ما هم مثل همان یخ فروشی هستیم که حاصل و دسترنج زندگی‌اش هر لحظه آب می‌شود؛ پس باید لحظات را قدر بدانیم و از آن به بهترین شکل بهره ببریم.

 

رابطه مریلا زارعی و خانواده‌اش بسیار خاص و ویژه‌ است. هرچند ازدواج نکرده و فرزندی ندارد اما سه فرزند خواهرش ملیکا بسیاربه خاله‌شان وابسته هستند. ملیکا زارعی در برنامه‌ای تلویزیونی گفته‌بود بیشتر رسیدگی‌ها به فرزندانش و آموزش آنها با مریلا است و مریلا مادرانه کنار بچه‌های اوست.

مریلا زارعی چند کار با ابراهیم حاتمی‌کیا داشته‌ است. او می‌گوید: چیزی که باعث می‌شود من یک فیلم را برای بازی انتخاب کنم فیلم‌نامه و عوامل فیلم هستند. البته من برای آسیب‌دیدگان جنگ تحمیلی احترام بسیار زیادی قائل هستم و همیشه خودم و مردم وکشور را مدیون آنها می‌دانم. آسیب‌های جنگ بسیار جدی و طولانی است و من با جنگ مخالفم ولی کسانی که برای حفظ ما و کشورمان جنگیدند جایگاه ویژه‌ای برای من دارند.

مریلا زارعی درباره اینکه چرا ازدواج نکرده‌است می‌گوید: خب شاید دلیل اصلی این باشد که کسی که دنبالش بودم پیدا نشد. با اینکه موقعیت‌های مختلف و زیادی داشتم اما من فکر میکنم ازدواج کردن یا نکردن افراد خیلی مهم نیست سالم و با کیفیت زندگی کردن آنها مهم است. من به بچه‌ها علاقه زیادی دارم و سه فرزند خواهرم مانند فرزندان خودم هستند و حساسیت من روی آنها به اندازه ملیکا است. من زندگی راحت و آرامی دارم و این زندگی را خیلی دوست دارم.

12jav.net